۰

توهم توطئه آتش سوزی در کلیسای نوتردام توسط راست گرایان آلمان

سیاستمداران حزب راست گرای آلترناتیو برای آلمان قصد دارند با انتشار توهم توطئه تعمدی بودن آتش سوزی در کلیسای نوتردام در شهر پاریس، مردم را نسبت به مسلمانان بدبین سازند.
کد خبر: ۱۸۴۸۶۸
۱۳:۴۲ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
به گزارش «شیعه نیوز»، سیاستمداران حزب راست گرای آلترناتیو برای آلمان، توهم توطئه تعمدی بودن آتش سوزی در کلیسای نوتردام در پاریس را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده اند.

آلیس ویدل رهبر گروه پارلمانی حزب نژادپرست آلترناتیو برای آلمان، طی یک پیام توئیتری مدعی شد که بین آتش سوزی در کلیسای نوتردام، که مشخص شده یک حادثه تصادفی بوده است، و حملات تروریستی ضدمسیحی پیشین در پاریس، رابطه ای وجود دارد.

وی توطئه های بیگانه هراسی و پیام های تحریک آمیزی در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته و ادعا کرده که حملات همه جانبه ای علیه مسیحیان کاتولیک از جمله به آتش کشیدن کلیساهای آنان در سرتاسر اروپا از جمله آلمان و فرانسه به راه افتاده است.

گفته می شود آلمان در سال های اخیر شاهد رشد قابل توجه اسلام هراسی و تنفر علیه مهاجران بوده که بخش زیادی از این تعصب توسط تبلیغات حزب آلترناتیو برای آلمان و دیگر احزاب راست گرا و سیاستمداران آلمانی بوجود آمده است که ترس از تروریسم و بحران مهاجرت را در دل مردم به راه می اندازند.

 لازم به ذکر است پلیس آلمان در یک سال گذشته 813 جرم نفرت محور علیه مسلمانان به ثبت رسانده است و حداقل 54 مسلمان در حملات مجروح شده اند که بیشتر این تهاجمات توسط افراط گرایان راست افراطی به وقوع پیوسته اند.

کشور آلمان با بیش از 81 میلیون جمعیت دومین کشور با بیشترین جمعیت مسلمان در اروپای غربی پس از فرانسه محسوب می شود. 
منبع: HAWZAH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: