۰

بازتاب حذف رونالدو و یوونتوس در رسانه‌های جهان

رسانه‌های جهان به حذف یوونتوس و مهاجم پرتغالی از لیگ قهرمانان اروپا پرداختند و به تنهایی ستاره تیم تورینی اشاره کردند.
کد خبر: ۱۸۴۸۵۵
۱۳:۲۰ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
به گزارش «شیعه نیوز»، ناامید کننده، سقوط و نحسی از کلماتی بود که رسانه‌های ایتالیایی بارها درباره حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان اروپا استفاده کردند. آژاکس توانست در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی ۲ بر یک تیم ایتالیایی را شکست دهد و راهی نیمه نهایی شود. رسانه‌ها و هواداران کریستیانو رونالدو را مقصر حذف یوونتوس ندانستند. در ادامه به تیترهای مطبوعات جهان درباره این شکست اشاره می‌شود.

لا گاتزتا: رونالدو توانست باز هم گلزنی کند اما او خیلی تنها بود

"بدترین سقوط" تیتر این روزنامه ایتالیایی بود. این نشریه نوشت: آژاکس از لحاظ فیزیکی تیم برتر بود و با کاپیتان ۱۹ ساله‌اش توانست نتیجه لازم را کسب کند. یوونتوس برخلاف انتظار ناامید کننده ظاهر شد و فاصله زیادی با تیمی که یک ماه پیش اتلتیکو مادرید را حذف کرد، داشت. د لیخت به رؤیای رونالدو در لیگ قهرمانان پایان داد. یوونتوس یک شب نحس را گذارند اما نسبت به گذشته یک تفاوت داشت. آژاکس می‌توانست دو گل یا سه گل دیگر به ثمر برساند و در شایسته بودن تیم هلندی ابهامی وجود نداشت. رونالدو گل فوق‌العاده‌اش را به ثمر رساند اما خیلی تنها بود. به نظر می‌رسید یوونتوس برای این شب بزرگ آماده نبود.

نشریه ایتالیایی در ادامه به عملکرد خوب شزنی اشاره کرد و نوشت: دو مهار فوق‌العاده‌اش اندازه یک گل ارزش داشتند. سر رونالدو همیشه حاضر است چون او آقای لیگ قهرمانان است و در بازی‌های مهم همیشه حضور دارد. تنها او در در چهار بازی اخیر گلزنی کرد. تیم یوونتوس یک کپی بد از بازی برابر اتلتیکو بود. یک تیم کسل کننده و ضعیف بود.

توتو اسپورت: رونالدو برای نحسی لیگ قهرمانان کافی نبود

دیگر روزنامه ایتالیایی نوشت: یوونتوس با گل رونالدو همه را فریب داد اما مدت زمان زیادی طول نکشید. آژاکس از لحاظ تاکتیکی و نحوه بازی درس بزرگی به این تیم داد. رونالدو کافی نبود و د لیخت پرانگیزه بود. رونالدو آلیانز را به وجد آورد. با این حال سفر یوونتوس دوباره در یک چهارم متوقف شد. اگر این تیم سال گذشته با آن شرایط در سانتیاگو برنابئو از لیگ قهرمانان حذف شد این بار همه چیز فرق می‌کرد. آژاکس با شایستگی این تیم را کنار زد.

کوریره دلو اسپورت: بازی یوونتوس رونالدو را تنبیه کرد

نشریه ایتالیایی نوشت: رؤیای رونالدو پایان یافت. رونالدو پس از گلزنی در دیدار رفت دوباره در تورین گلزنی کرد اما کافی نبود. روش بازی یوونتوس شاید پیش از ستاره پرتغالی خوب بوده است اما در این شب پادشاه لیگ قهرمانان را تنبیه کرد.

رکورد: رونالدو به آسمان نگاه کرد اما گلش کافی نبود

روزنامه پرتغالی نوشت: رونالدو با نگاه کردن به آسمان کار خود را آغاز کرد و توانست گل دیگری به ثمر برساند با این حال همه چیز را ناراحت کننده به پایان رساند.

اوله: خداحافظ رونالدو

نشریه آرژانتینی نوشت: آژاکس یک عملکرد خیره کننده دیگر را در لیگ قهرمانان به نمایش گذاشت و به پادشاهی رونالدو در این بازی‌ها پایان داد. او توانسته بود سه جام اخیر را بالای سر ببرد.
منبع: ISNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: