۰

جایگزین فروزان مشخص شد

دروازه بان تیم فوتبال تراکتورسازی برای بازی با پیکان در هفته بیست و ششم لیگ برتر مشخص شد.
کد خبر: ۱۸۴۷۳۱
۱۳:۲۷ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۸
به گزارش «شیعه نیوز»، محسن فروزان دروازه بان تراکتورسازی تا برگزاری کمیته انضباطی از این تیم کنار گذاشته است به همین علت قرار است اخباری جایگزین او در درون دروازه سرخپوشان تبریزی شود.

اخباری از ابتدای نیم فصل دوم به تراکتورسازی پیوست اما به علت عملکرد درخشان فروزان در درون دروازه سرخپوشان تبریزی نتوانسته درون دروازه این تیم تبریزی حضور یابد. به هر حال با مشکلاتی که برای فروزان به وجود آمده است و این گلر از تراکتورسازی کنار گذاشته شده است، بنابراین اخباری این فرصت را دارد تا  جایگزین مناسبی برای فروزان در درون دروازه باشد و توانایی های خود را به لیکنز اثبات کند.

اخباری دروازه بان سایپا در لیگ هفدهم بود و در نیم فصل اول هم  در ترکیب اصلی نارنجی پوشان قرار داشت اما در نیم فصل دوم ورق برگشت و علی دایی دیگر از این گلر در درون دروازه استفاده نکرد.

به هر حال اخباری بعد از کش و قوس های فراوان توانست از باشگاه سایپا رضایت نامه بگیرد و به تراکتورسازان بپیوندد. البته او بعد از مدتها  قرار است در درون دروازه قرار بگیرد و باید دید این گلر که محبوبیت خاصی هم در بین هواداران تراکتورسازی دارد در نهایت می تواند رضایت طرفداران خود جلب کند یا نه!
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: