۰

زیدان، بازیکنش را قرض می‌دهد

سرمربی رئال مادرید احتمال جدایی مارکوس یورنته به صورت قرضی را تایید کرد.
کد خبر: ۱۸۴۶۲۲
۱۵:۰۵ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
به گزارش «شیعه نیوز»، کنفرانس مطبوعاتی امروز (یکشنبه) زیدان قبل از بازی با لگانس، نکات مهمی را فاش کرد از جمله آینده مارکوس یورنته که به نظر می‌رسد مربی فرانسوی قصد دارد او را به تیم دیگری قرض دهد.

 زیدان سرمربی رئال مادرید احتمال جدایی مارکوس یورنته در تابستان آینده به صورت قرضی را تایید کرد. در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار برابر لگانس، از زیدان در خصوص آینده چند بازیکن تیمش سوال پرسیده شد که یکی از آن‌ها مارکوس یورنته بود. زیزو در مورد آینده یورنته گفت: خواهیم دید فصل بعد چه سرنوشتی در انتظار او است. مارکوس را مدت‌ها است می‌شناسم. او بازیکنی است که مدام در حال پیشرفت است. تنها چیزی که درباره او می‌دانم این است که نیاز دارد بیشتر از این بازی کند، چون این برای خودش بهتر خواهد بود. در خاطر دارم فصلی را که در آلاوز بود و مدام بازی می‌کرد و فصلی رویایی داشت.

وی افزود: مارکوس یورنته فصل موفق، اما کوتاهی را در رئال مادرید داشت. او در این فصل ۱۴ بازی در تمامی رقابت‌ها انجام داد. پیدا کردن فرصت بازی در رئال مادرید کار دشواری است مخصوصا اگر در طول فصل مصدومیت به سراغتان بیاید. در واقع زیدان قصد دارد با قرض دادن یورنته به تیمی مثل آلاوز مراحل رشد این هافبک را تسریع ببخشد. او در آلاوز ۳۸ بازی (۳۲۹۹ دقیقه) بازی کرد؛ در حالی که در این فصل در رئال مادرید ۹۹۹ دقیقه حضور داشته است.



منبع: خبرورزشی
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: