۰

تهدید رییس دوچرخه‌سواری به اعزام نکردن تیم ملی!

رییس فدراسیون دوچرخه سواری حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را منوط به کمک مالی وزارت ورزش عنوان نمود.
کد خبر: ۱۸۴۳۶۶
۱۳:۲۹ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۸
به گزارش «شیعه نیوز»، رییس فدراسیون دوچرخه سواری پس از بازدید از اردوی تیم ملی استقامت ایران در کمپ تیم های ملی سطح آمادگی رکابزنان را پیش از مسابقات قهرمانی آسیا مطلوب عنوان نمود و ابراز امیدواری کرد تا به رغم همه کمی و کاستی های موجود شاهد موفقیت نمایندگان ایران در این دوره از مسابقات خواهیم بود.

خسرو قمری به روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری گفت: مرحله آخر اردوی تیم ملی استقامت را بالاجبار در تهران برگزار کرده ایم و همانطور که پیش تر عنوان کردم مشکلات آب و هوایی و طولانی شدن تعطیلات و ترافیک های جاده ای امکان این را بوجود نیاورد تا در شرایطی مساعد بتوانیم اردویی قابل قبول را برگزار نماییم. البته کادرفنی در این مدت تلاش کرده تا ملی پوشان را به فرم ایده آل برساند. امیدوارم این تیم با همه مشکلات و دغدغه ها بتواند نتیجه مطلوب را بگیرد که البته شخصا به این مساله اعتقاد زیادی دارم.

رییس فدراسیون دوچرخه سواری در ادامه به جلسه اش با صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک اشاره داشت و افزود:هفته گذشته طی جلسه ای با رییس کمیته ملی المپیک در خصوص وضعیت مالی تیم های ملی دوچرخه سواری نشستی داشتم و از ایشان درخواست کمک مالی کردم که متاسفانه به درخواست ما پاسخ منفی داده شد و اعلام کردند که نمی توانند برای اعزام تیم به مسابقات قهرمانی آسیا و تامین هزینه های تیم به ما کمک کنند.


وی ادامه داد: متاسفانه نمی دانم کمیته المپیک در چه شرایطی باید به ما کمک مالی کند؟! ما امروز برای تامین پول بلیت پرواز ورزشکاران مان مشکلات زیادی داریم. مسابقات قهرمانی آسیای امسال برای کسب سهمیه المپیک خیلی حیاتی است و در تلاش هستیم تا بتوانیم امتیازات لازم را بدست بیاوریم. ما امروز به کمک مالی کمیته ملی المپیک احتیاج داریم. خود آقایان می دانند که گرانی بلیت و هزینه های اسکان تا چه اندازه به ما فشار آورده و انتظار داشتیم کمیته ملی المپیک در این مقطع کنار فدراسیون باشد که آقای صالحی امیری اعلام کردند نمی توانند کمکی به فدراسیون دوچرخه سواری در این مقطع داشته باشند.

خسرو قمری در ادامه بیان داشت: اردوی تیم ملی را با هزار بدبختی و مشکلات مالی در کمپ آزادی برگزار کردیم که لااقل پول اسکان و هزینه های تیم را کاهش دهیم.باور کنید بچه های دوچرخه سواری غیرت به خرج داده اند و با همه مشکلات مالی ما پای کار ایستاده اند. در این چند هفته یک شب راحت نخوابیده ام و مدام فکر رفع مشکلات مالی مان هستیم. قبول دارم که در همه جا همین وضعیت وجود دارد، اما انتظار دارم در این شرایط سخت کنار ما باشند.

قمری در پایان اظهار داشت:البته جلساتی با آقای داورزنی و خانم فرامرزیان داشته ایم و قول هایی داده شده است. امیدواریم بلکه تا دو روز آینده به فدراسیون کمک مالی شود وگرنه متاسفانه نمی‌توانیم تیم را به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام کنیم.چشم امیدمان به وزارت ورزش و جوانان هست.


منبع: ورزش سه
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: