۰

ایران ب در فینال تور جهانی ساتون

تیم ایران ب، با شکست تیم میزبان به فینال تور جهانی تک ستاره ساتون تایلند صعود کرد.
کد خبر: ۱۸۴۲۷۹
۱۳:۰۵ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۸
به گزارش «شیعه نیوز»، تیم ملی والیبال ساحلی ایران ب (رحمان رئوفی، عبدالحامد میرزاعلی) صبح امروز پنجشنبه در مرحله نیمه نهایی مقابل تیم تایلند سه قرار گرفت و در پایان، ساحلی‌بازان ایران با نتیجه دو بر صفر حریف خود را شکست دادند و به فینال این رقابت‌ها صعود کردند.

ملی‌پوشان تیم ایران ب، در ست‌های اول و دوم به ترتیب با امتیازهای 21 بر 14 و 21 بر 13 به پیروزی رسیدند و در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی نیز اوکراین با نتیجه دو بر یک مقابل قزاقستان به برتری رسید تا حریف ایران در دیدار فینال باشد.

ساحلی‌بازان کشورمان در دیدار فینال تور جهانی تک ستاره ساتون، از ساعت ۱۲:۳۰ امروز به مصاف تیم اوکراین خواهند رفت.

 
حذف ایران از تور جهانی لنکاوی

تیم ایران در نخستین دیدار تور جهانی تک ستاره لنکاوی مالزی، صبح امروز مقابل تیم ژاپن‌ چهار قرار گرفت و با مصدومیت علیرضا آقاجانی، بازی را واگذار کرد.

تیم ملی والیبال ساحلی ایران (علیرضا آقاجانی، احد امام‌قلی‌پور) در دیدار جدول مقدماتی تورجهانی تک ستاره لنکاوی، صبح امروز پنجشنبه مقابل تیم ژاپن چهار قرار گرفت و در پایان، تیم ژاپن با نتیجه دو بر صفر برنده اعلام‌ شد.

ملی‌پوشان جوان ایران، ست اول بازی را با امتیاز ۲۱ بر ۱۷ شکست خوردند اما در امتیازهای پایانی ست دوم، علیرضا آقاجانی از ناحیه‌ی مچ پا مصدوم شد و قادر به ادامه بازی نبود. بدین ترتیب نتیجه‌ی این دیدار، دو بر صفر به سود ژاپنی‌ها پایان یافت.

ساحلی‌بازان ایران با این شکست، از تورجهانی تک ستاره لنکاوی حذف شدند.
منبع: FARS NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: