۰

ارسال محموله پستی به مقصد پلدختر رایگان شد

چند روز پس از جاری شدن سیل در استان لرستان و تعطیلی اداره پست پلدختر، این مرکز از امروز دوباره آغاز به کار کرد و به همین واسطه، شرکت ملی پست اعلام کرد که تا یک ماه آینده ارسال مرسولات پستی تا سقف ۳۰ کیلوگرم به مقصد شهرستان پلدختر، رایگان انجام می‌شود.
کد خبر: ۱۸۳۹۴۲
۱۴:۴۲ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۸
به گزارش «شیعه نیوز»، چند روز پس از جاری شدن سیل در استان لرستان و تعطیلی اداره پست پلدختر، این مرکز از امروز دوباره آغاز به کار کرد و به همین واسطه، شرکت ملی پست اعلام کرد که تا یک ماه آینده ارسال مرسولات پستی تا سقف 30 کیلوگرم به مقصد شهرستان پلدختر، رایگان انجام می‌شود.

، با توجه به سیل اخیر و از بین رفتن خانه‌ها و وسایل زندگی مردم شهرهای سیل‌زده کشور، قطعا اداره پست در ارسال مرسولات به این شهرها و روستاها نقش عمده‌ای ایفا می‌کند.

با توجه به کاربرد اداره پست و این که صبح امروز، یکشنبه اداره پست شهرستان پلدختر، فعالیت خود را از سر گرفت، «بهزاد اقبال‌خواه» عضو هیات مدیره شرکت ملی پست در حساب توئیتری خود اعلام کرد: «به منظور تسهیل در ارسال کمک های مردمی و رفاه حال مردم پلدختر ارسال مرسولات پستی تا سقف 30 کیلوگرم به مقصد پلدختر، توسط شرکت ملی پست تا یک ماه به صورت رایگان انجام خواهد شد.

بارش شدید باران که از یکشنبه هفته گذشته (11 فروردین ماه) در لرستان آغاز شد، موجب بروز سیل و طغیان رودخانه ها در چهار شهرستان این استان از جمله پلدختر شده و به بسیاری زیرساختهای این مناطق آسیب وارد کرده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که در سه روز پایانی هفته گذشته به نمایندگی از رئیس جمهوری و به منظور بازدید و رسیدگی به مسائل و مشکلات آسیب دیدگان از سیل به لرستان سفر کرده بوده، اعلام کرد: با توجه به اینکه فیبرنوری قدیمی در منطقه از بین رفته است، فیبرنوری جدید جایگزین آن شده و نخستین سایت نسل چهار تلفن همراه نیز آغاز به کار کرده و بالن اینترنتی در پلدختر نصب و راه اندازی شده است.

با دستور آذری جهرمی همچنین خط تلفن جدید برای تماس های اضطراری مانند پلیس و نیروهای انتظامی، بیمارستان و اورژانس در پلدختر راه اندازی شده و ارائه خدمات ارتباطی رایگان سه اپراتور تلفن همراه نیز در مناطق سیل زده کشور از جمعه شب (16 فروردین) به مدت یک هفته تمدید شد.
منبع: IRNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: