۱

ع.ه جنایات بن سلمان را گردن می‌گیرد!

افشاگر اسرار پشت پرده آل‌سعود از نقشه «محمد بن سلمان» برای مقصر جلوه دادن عده‌ای در دستگاه امنیت ملی در موضوع بازداشت و شکنجه افراد بیگناه خبر داد.
کد خبر: ۱۸۳۷۳۵
۱۲:۲۹ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۸
به گزارش «شیعه نیوز»، «مجتهد» افشاگر اسرار پشت پرده آل سعود در توئیت‌های خود از نقشه ولیعهد عربستان برای مقصر جلوه دادن عده‌ای در دستگاه امنیت ملی در موضوع بازداشت و شکنجه افراد بیگناه خبر داد.

«مجتهد» در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: محمد بن سلمان برای قربانی کردن یک شخصیت بزرگ (ع. ه) در دستگاه امنیت ملی نقشه دارد تا به این ترتیب با یک تیر دو نشان بزند. نخست، این شخص مسئولیت شکنجه و بدرفتاری با زندانیان به ویژه زنان را بپذیرد و بن سلمان خودش را تبرئه کند. دوم، از شر این شخص خلاص شود، چون او از بازماندگان محمد بن نایف است و بن سلمان هنوز در سرسپردگی او نسبت به خودش شک دارد.

بن سلمان به بهانه پاسخگویی به گزارش‌ها درباره شکنجه، یک کمیته پزشکی برای معاینه تعدادی از زندانیان تشکیل داده و خبر آن را در بین روزنامه‌های غربی و سازمان‌های حقوق‌بشری منتشر کرده است. او یک کمیته دیگر هم ایجاد کرده است تا عامل پشت پرده شکنجه را شناسایی کند و کمیته دوم را ملزم کرد تا مسئولیت را به دوش (ع. ه) و عده‌ای که قصد اخراج آن‌ها را از سازمان امنیت ملی دارد، بگذارند.

بعد از پایان به اصطلاح کار دو کمیته، خلاصه تحقیقات اعلام می‌شود و (ع. ه) به همراه یارانش برای حساب‌رسی فرا خوانده می‌شوند و تعدادی از زندانیان با عفو شاهانه آزاد می‌گردند تا این اقدامات طبیعی جلوه کند و به کسانی که شکنجه شده‌اند خسارت مالی هنگفتی داده می‌شود. البته نه به همه زندانیان، چون زندان قابل توجیه است، اما شکنجه غیرقابل توجیه.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
لعنت خدا بر بن سلمان جنایت کار