۰

اعلام همبستگی مردم عراق با سیل زدگان ایرانی

گروههای مختلفی از مردم عراق پس از حوادث ناگوار ناشی از وقوع سیلاب در ایران ضمن اعلام همبستگی با سیل زدگان اقدام به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی کرده‌اند.
کد خبر: ۱۸۳۵۵۳
۱۲:۱۵ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۸
به گزارش «شیعه نیوز»، گروههای مختلفی از مردم عراق پس از حوادث ناگوار ناشی از وقوع سیلاب در ایران ضمن اعلام همبستگی با سیل زدگان اقدام به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی کرده‌اند.

در پی دعوت رسمی گروه مقاومت اسلامی نجبا عراق و برپایی کمپینی تحت عنوان 'زیر آتش بودیم و‌ ما را یاری کردید، حالا شما زیر سیلاب هستید و نوبت یاری ما رسیده است، گروههای مختلف مردمی در عراق با این حرکت همراه شدند.

دفاتر نمایندگی نجبا در استان‌های بغداد، بصره، نجف، کربلا، دیوانیه، دیاله، بابل، میسان، مثنی، ذیقار و صلاح الدین به عنوان مراکز دریافت مساعدات اعلام شده است.
در فراخوان این جنبش آمده است: از کم بودن مبلغ کمک ها خجل نباشید، هر چند کم باشد. حتی هزار دینار یا یک وسیله کوچک یا پیام یاری هم قابل قبول است. این فرصتی برای پاسخ دادن به نیکی ملت مسلمان ایران است.

گزارش ایرنا حاکی است از نخستین ساعات آغاز این کمپین، گروههای مختلف مردمی در عراق ضمن اعلام همبستگی با مردم سیل زده در ایران، اقدام به جمع آوری و ارائه کمک های نقدی و غیر نقدی خود کرده اند.
منبع: IRNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: