۰

حوادث خونین جاده‌ای اصفهان در طی 12 ساعت

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: طی 12 ساعت گذشته، در 3 حادثه در جاده‌های استان اصفهان 26 نفر از هم‌وطنانمان کشته و زخمی شدند.
کد خبر: ۱۸۳۵۱۶
۰۹:۲۵ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۸
به گزارش «شیعه نیوز»، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: طی 12 ساعت گذشته، در 3 حادثه در جاده‌های استان اصفهان 26 نفر از هم‌وطنانمان کشته و زخمی شدند.

غفور راستین امروز اظهار داشت: طی 12 ساعت گذشته، در 3 حادثه در جاده‌های استان اصفهان 26 نفر از هم‌وطنانمان کشته و زخمی شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان افزود: در حادثه اول شب گذشته حدود ساعت 20 در محدود شهرک صنعتی مورچه خورت، تصادف زنجیره‌ای تریلی با سمند، پژو 405، پراید و وانت منجر به مرگ 2 مرد و یک زن شد، همچنین 9 نفر نیز در این تصادف زنجیره‌ای مصدوم شدند که به بیمارستان گلدیس شاهین شهر انتقال پیدا کردند.

 

وی ادامه داد: در حادثه دیگر، ساعت 21:15 دقیقه تصادف سمند و پژو 206 در محور یاسوج سمیرم گردنه پشته 6 مصدوم برجای گذاشت، کدهای اعزامی به این سانحه یک واحد از اورژانس و یک واحد از هلال احمر بود که مصدومان را به بیمارستان سید الشهدا سمیرم منتقل کردند.

راستین یادآور شد: ساعت 2:57 دقیقه بامداد امروز نیز تصادف تریلی با خودرو ماکسیما در جاده بهارستان (بعد از قلعه شور) 11 مصدوم به همراه داشت، در این حادثه 4 مرد، 3 زن و 4 کودک دچار مصدومیت شدند که توسط سه واحد اعزامی اورژانس به بیمارستان‌های فارابی و کاشانی انتقال یافتند.
منبع: FARS NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: