۰

آخرین وضعیت آب و هوا و ترافیک ۲۸ اسفند

با فرارسیدن آخرین روز کاری سال و در شرایطی که بر ازدحام معابر شهرها افزوده می‌شود، پیش بینی‌ها حکایت از افزایش ترافیک راه های کشور دارد. شدت گرفتن ترافیک همزمان با شدت گرفتن بارندگی ها در برخی محورها و مناطق کشور.
کد خبر: ۱۸۲۸۰۹
۱۶:۱۲ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»،  با فرارسیدن آخرین روز کاری سال و در شرایطی که بر ازدحام معابر شهرها افزوده می‌شود، پیش بینی‌ها حکایت از افزایش ترافیک راه های کشور دارد. شدت گرفتن ترافیک همزمان با شدت گرفتن بارندگی ها در برخی محورها و مناطق کشور.

ماجرا زمانی مهم‌تر می‌شود که بدانیم بر اساس پیش‌بینی‌های هواشناسی، شدت بارندگی به قدری زیاد است که در مناطقی از کشورمان احتمال وقوع سیلاب می‌رود.

آخرین وضعیت آب و هوا و ترافیک ۲۸ اسفند

آخرین وضعیت ترافیک

سرهنگ نادر رحمانی درباره وضعیت جوی راه‌های کشور گفت: بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی در حال حاضر شاهد بارش برف در اکثر محور‌های استان خراسان شمالی، آذربایجان شرقی، محور کلات-مشهد استان خراسان رضوی، محور کیاسر-سمنان استان مازندران هستیم. همچنین بارش باران نیز در اغلب محور‌های استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، محور‌های سبزوار-نیشابور و نیشابور-مشهد استان خراسان رضوی مشاهده می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر شاهد مه گرفتگی همراه با کاهش دید نیز در ارتفاعات استان‌های مازندران و اردبیل هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در باره وضعیت ترافیکی محور‌های مواصلاتی کشور نیز اظهار کرد: ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور هراز محدوده پیست آبعلی و مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه محدوده‌های سوادکوه و تونل شیرگاه و مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس محدوده بیلقان تا کیلومتر۴، سنگین و طول محور پرحجم و روان است.

رحمانی افزود: ترافیک در مسیر آزادراه تهران به کرج از محدوده گرمدره تا پل فردیس و آزادراه کرج به قزوین از محدوده پل فردیس تا پل حصارک نیمه سنگین است. سایر محور‌های مواصلاتی از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.
 
آخرین وضعیت آب و هوا و ترافیک جاده‌ای؛ بیست و هشت اسفند ۹۷

آخرین وضعیت آب و هوا

سه شنبه ۹۷/۱۲/۲۸:
بارش برف، مه آلودگی و کاهش دید در خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، شمال زنجان، ارتفاعات شمالی البرز در استان‌های گیلان، مازندران و گلستان.
بارش شدید باران آبگرفتگی معابر عمومی، رخداد سیلاب و وزش باد شدید موقتی در استان گلستان.

چهارشنبه ۹۷/۱۲/۲۹:
بارش برف، مه آلودگی و کاهش دید در خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، اردبیل، شمال زنجان، ارتفاعات شمالی البرز در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان و ارتفاعات جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز، تهران و شمال سمنان.
بارش باران گاهی وزش باد شدید موقتی در تهران، البرز، قزوین و قم.
 
از این رو برای جلوگیری از کاهش خسارات احتمالی به سبب کولاک برف، یخبندان، لغزندگی، مه گرفتگی و اختلال در تردد جاده‌ای به ویژه گردنه‌های کوهستانی این مناطق به عمل آید و به مسافرین محترم توصیه می‌شود با تجهیزات ایمنی کامل سفر نمایند.

وضعیت جوی استان‌های کشور برای امروز و دو روز آینده این گونه پیش‌بینی می‌شود:

آخرین وضعیت آب و هوا و ترافیک ۲۸ اسفند
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: