۰

امیدواریم مشکلات حل شود نباید مایوس شد

آیت الله العظمی شبیری زنجانی، اتحاد مردم را رمز موفقیت ملت ایران دانست و گفت:امیدواریم مشکلات حل شود، نباید مایوس شد.
کد خبر: ۱۸۲۷۵۴
۱۱:۳۲ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، مرجع تقلید شیعیان در دیدار محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران، وحدت کلمه و اتحاد مردم را رمز پیروزی مردم ایران در برابر مشکلات دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم اشخاص به تحقق این مسأله کمک کنند و اختلاف‌ها کمتر شود.

او وعده‌های الهی را تخلف ناپذیر خواند و افزود: هر عملی که با حسن نیت انجام شود نتیجه مطلوب را در پی دارد. وعده الهی پیروزی کسانی است که با حسن نیت و اخلاص به مردم خدمت می کنند.

آیت الله شبیری زنجانی خطاب به وزیر امور خارجه گفت: شاید برخی برای زحمات شما خیلی ارزش قائل نشوند اما کسی که باید برای زحمات شما، ارزش قائل شود خداوند است. اعمال و مجاهدت‌هایی که همراه با اخلاص باشد پیش خداوند محفوظ است.

او تصریح کرد: إن شاء الله با سعی و اهتمامی که داشته‌اید و دارید مشکلات تخفیف پیدا می‌کند و امیدواریم که همه مشکلات حل شود. نباید مأیوس شد. کار دست خداست و تدبیر و اراده افرادی که برای مردم و جوامع مشکل ایجاد می کنند در برابر اراده خداوند ضعیف و کوچک هستند.

مرجع تقلید شیعیان خاطرنشان ساخت: دعا برای شما وظیفه ماست و این دعا نیز فقط برای یک شخص نیست بلکه برای همه است؛ « و هذا دعاء للبریه شامل»؛ امیدواریم عنایت خداوند شامل حال این کشور و خدمتگزاران آن بشود.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: