۰

گزینه سرمربیگری ایران از پیشنهاد‌های اغوا کننده پرده برداشت

سرمربی مد نظر ایران برای تیم ملی بعد از تکذیب مذاکرات با مسئولان کشورمان به صورت غیر مستقیم از پیشنهادات اغوا کننده‌اش خبر داد.
کد خبر: ۱۸۲۵۲۸
۱۵:۰۷ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، اروه رنار سرمربی تیم ملی فوتبال مراکش که گفته می‌شود پیشنهاداتی از تیم ملی ایران دریافت کرده است، به تازگی با سایت ورزشی آفریقا گفتگو کرد.

اروه رنار در این مصاحبه با رسانه آفریقایی از تمرکز خود و تیمش روی بازی‌های جام ملت‌های آفریفا ۲۰۱۹ که در تابستان پیش رو برگزار می‌شود صحبت کرد و گفت: تمام تمرکز من و بازیکنان تیمم روی بازی‌های دوستانه پیش از شروع رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا ۲۰۱۹ در کشور مصر است، تا عملکرد درخشانی در این تورنمنت از خود نشان دهیم.

رنار ادامه داد: من به قراردادی که تا سال ۲۰۲۲ با فدراسیون فوتبال مراکش بسته ام، پایبندم. من در ۹ کشور فعالیت داشتم و آزاد هستم که به هر کجا که می‌خواهم سفر کنم. چند پیشنهاد خوب مالی از چند کشور دریافت کردم، اما مطمئنا اگر یکی از این تیم‌ها پیشنهاد اغوا کننده‌ای به من دهد از جنبه ورزشی آن را می‌سنجم تا با اهداف و آرزوهایم همخوانی داشته باشد و سپس قبول خواهم کرد، چرا که یک سری رویکرد‌ها برای من مهم هستند.

پیش از این رنار در صفحه اینستاگرام خود خبر پیوستن اش به تیم ملی ایران را تکذیب کرده بود.

مسابقات جام ملت‌های آفریقا تابستان سال ۹۸ مقارن با ماه‌های (ژوئن و ژوئیه) برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: