۰

روایت زندگی یک مسیحی که می خواست دوست مسلمانش را هدایت کند!

یک مرد مسلمان که در سن ۱۷ سالگی از مسیحیت به اسلام گرویده تعریف می کند که چگونه ماموریتش برای هدایت دوست مسلمانش، او را با اسلام آشنا ساخته است.
کد خبر: ۱۸۲۵۲۷
۱۴:۵۸ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، یک مسیحی که در گذشته می خواسته دوست مسلمانش را هدایت کند، روایت مسلمان شدنش را تعریف می کند:

نام من رشید است و از اهای ایالت فلوریدا در آمریکا هستم. من زمانی که 17 سال داشتم به دین اسلام روی آوردم.

من در کلیسای باپتیست بزرگ شده بودم و بچه ای بودم که همیشه به کلیسا می رفتم و با ایمان بودم. زیاد به کلاس های انجیل می رفتم و کتاب مقدس را می شناختم، اما اطلاعات زیادی از دین نداشتم. در حد یک بچه 13-17 ساله می دانستم.

پیش از گرویدن به اسلام اعتقاد شدیدی به تثلیث در مسیحیت داشتم. دانش زیادی درباره دین اسلام نداشتم. شاید به خاطر تصویری که رسانه های عمومی از اسلام ساخته بودند در جهالت قرار داشتم و هر چه را که اخبار و رسانه ها به خوردم می دادند بی چون و چرا می پذیرفتم. به خاطر کلاس های انجیل شناسی اطلاعاتی نیز درباره ادیان یهودیت، بودایسم، هندویسم و غیره داشتم و خیال می کردم خیلی باسوادم.

در کلاس درس ما یک جوان مسلمان شده بود و من می خواستم او را به راه راست هدایت کنم. تصور اینکه او دین مسیحیت را که من آنقدر دوست داشتم ترک کرده برایم قابل قبول نبود. به همین جهت نیز ماموریت خودم قرار دادم تا این دوست منحرف شده را به کلیسا بازگردانم. تمام تلاش خودم را به کار بستم، اما آنچه اتفاق افتاد این بود که بالاخره از طریق او با اسلام آشنا شدم

ما بحث های زیاد دینی درباره الهیات با هم داشتیم و او جنبه هایی از اسلام را به من آموخت. و من متوجه شدم که دین او با منطق بیشتری همراه است، تثلیث را زیر سئوال بردم و درحالی که می خواستم او را هدایت کنم، خودم هدایت شدم. بله! من به دنبال حقیقت نرفتم اما خدا مرا هدایت کرد!

منبع: HAWZAH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: