۰

علاقه زیدان به جذب داوید دخیا

روزنامه دیلی‌میرر گزارش داد که رئال مادرید بعد از بازگشت زیدان روی نیمکت هدایت این تیم، بار دیگر به دنبال جذب داوید دخیا، دروازه‌بان اسپانیایی منچستریونایتد خواهد بود.
کد خبر: ۱۸۲۴۶۲
۱۰:۱۸ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، بر اساس ادعای روزنامه انگلیسی دیلی میرر، منچستریونایتد به زودی برای حفظ دروازه‌بان خود داوید دخیا باید با باشگاه بزرگی مثل رئال مادرید مبارزه کند چرا که از زمان بازگشت زین‌الدین زیدان به عنوان سرمربی رئال، این باشگاه اسپانیایی بار دیگر به جذب دخیا علاقه‌مند شده است.

زیدان از هواداران پر و پا قرص دخیا است، دروازه‌بان اسپانیایی‌ای که در گذشته هم بارها شایعاتی درباره انتقالش به مادرید مطرح شده است.

یونایتد اخیرا گزینه‌ای در قرارداد دخیا را فعال کرده تا او را تا تابستان 2020 در اولدترافورد نگه دارد و در حال گفتگو با دخیا است تا قرارداد جدیدی با او امضا کند که دستمزدش را به هفته‌های 350هزار پوند افزایش خواهد داد.

در سال 2015 رئال با جذب دخیا موافقت کرده بود ولی به دلیل اینکه مدارک مورد نیاز برای انتقال به موقع تسلیم نشده بود دخیا در نهایت مادریدی نشد. اما گفته می‌شود زیدان به تیبو کورتوا علاقه‌ چندانی ندارد. او در اولین بازی خود به عنوان سرمربی رئال دروازه‌بان بلژیکی را نیمکت‌نشین کرد و به جای او از کیلور ناواس استفاده کرد.

ناواس هم در این بازی دروازه‌اش را بسته نگه داشت تا رئال مادرید در خانه خود با نتیجه 2-0 سلتاویگو را شکست دهد.


منبع: ورزش سه
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: