۰

افزایش تدابیر امنیتی در استرالیا در آستانه روز در‌های باز مساجد

بنا بر گزارش‌ها، تدابیر امنیتی در سراسر ایالت ویکتوریای استرالیا در پی حمله تروریستی نیوزیلند و در آستانه روز در‌های باز مساجد افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۸۲۴۰۴
۱۵:۰۲ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، پلیس ایالت ویکتوریای استرالیا طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد به دنبال حمله تروریستی خونین روز گذشته در کرایست‌چرچ نیوزیلند تدابیر امنیتی در سراسر این ایالت افزایش یافته است.

وندی استین دام، کمیسر پلیس ایالت ویکتوریا، طی این اطلاعیه اظهار کرد: اینکه حمله تروریستی نیوزیلند تهدیدی را برای ایالت ویکتوریا در پی خواهد داشت، اثبات نشده است.

او با اشاره به اینکه اینگونه وقایع باعث ترس و نگرانی مردم می‌شود، تاکید کرد که تامین امنیت مردم ویکتوریا اولویت نخست پلیس این ایالت است.

انتظار می‌رود تدابیر امنیتی در شهر ملبورن که میزبان رقابت‌های فرمول یک گراند پریکس در روز‌های آتی خواهد بود و همچنین در سراسر ایالت ویکتوریا که برنامه‌های «روز در‌های باز مساجد» در این ایالت برگزار خواهد شد، افزایش یابد.

در حمله تروریستی روز گذشته به مسجد النور و مسجدی دیگر در محله لینوود شهر کرایست‌چرچ نیوزلند حین اقامه نماز جمعه، ۴۹ نمازگزار جان خود را از دست دادند و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: