۰

فتوای مرجعیت اروپا را از خطر تروریسم نجات داد

نماینده آیت الله العظمی سیستانی در کربلای معلا در دیدار سفیر فرانسه در عراق گفت: فتوای جهاد کفایی آیت الله العظمی سیستانی منطقه و ملت های اروپا را از خطر تروریسم نجات داد.
کد خبر: ۱۸۲۳۹۷
۱۴:۲۷ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، نماینده آیت الله العظمی سیستانی در کربلای معلا در دیدار سفیر فرانسه در عراق گفت: فتوای جهاد کفایی آیت الله العظمی سیستانی منطقه و ملت های اروپا را از خطر تروریسم نجات داد.

حجت الاسلام والمسلمین کربلایی با بیان این مطلب اظهار کرد: فتوای آیت الله العظمی سیستانی در دفاع از عراق علیه داعش، منطقه و ملت های اروپا را از خطر تروریسم حفظ کرد بنابراین فرانسه باید از آبادانی عراق و مبارزه با تروریسم در شرایط فعلی حمایت کند.

از سوی دیگر «برونو اوبر» سفیر فرانسه در عراق نیز در این دیدار از نقش مرجعیت عالی دینی درزمینه حفظ وحدت عراق از طریق آزاسازی خاک آن از دستان گروههای تروریستی تمجید کرد.

وی همچنین گفت: ما برای ارائه تمامی تسهیلات لازم برای پروژه های افتصادی، فرهنگی، آموزشی و تربیتی که آستان مقدس امام حسین(ع) برای خدمت به فرزندان کربلا مدیریت می کند، اعلام آمادگی می کنیم.

سفیر فرانسه در عراق که روز گذشته به همراه هیات همراه وارد کربلای معلی شده بود، به زیارت مراقد مقدس این شهر رفت و از معماری اسلامی اماکن مذهبی در این شهر ابراز شگفتی کرد.

وی همچنین از طرح های خدماتی و سرمایه گذاری آستان قدس حسینی در شهر کربلای معلا تمجید کرد.



منبع: ISNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: