۰

وقتی تولید رونق نداشته باشد، کشور و معیشت مردم از رونق خواهد افتاد

آیت الله علوی گرگانی در دیدار وزیر صنعت خاطرنشان ساختند: باید سعی کرد دستگاه های تولیدی که از رونق افتاده، دوباره به کار بیفتد؛ وقتی تولید رونق نداشته باشد، کشور و معیشت مردم از رونق خواهد افتاد.
کد خبر: ۱۸۲۳۱۸
۰۹:۳۲ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، آیت الله «علوی گرگانی» از مراجع تقلید شیعه با اشاره به اینکه پست ها امانتی در دست مسئولین است، خاطرنشان ساختند: مسئولین صدای ناله مردم را بشنوند و برای رفع مشکلات معیشتی و رونق بخشی تولیدات کشور تلاش کنند.

آیت الله علوی گرگانی پیش از ظهر روز پنجشنبه در دیدار «رضا رحمانی»، وزیر صنعت و معدن کشور، گفتند: به دلیل مسئولیت های این وزارتخانه، فعالیت شما از اهمیت خاصی برخوردار است.

ایشان افزودند: تمام تلاش دشمن این است که جلوی تولیدات کشور گرفته شود؛ اما نکته مهم این است که نگذاریم دشمنان به اهدافشان برسند.

معظم له ابراز داشتند: مسئله تولید از مسائل مهم کشور است؛ به همین دلیل باید افراد شایسته، کاردان و اقتصاددان در این وزارت خانه باشند تا بتوانند کارهای کشور را پیش ببرند.

آیت الله علوی گرگانی اظهار داشتند: نکته دوم این است باید سعی کرد دستگاه های تولیدی که از رونق افتاده، دوباره به کار بیفتد؛ وقتی تولید رونق نداشته باشد، کشور و معیشت مردم از رونق خواهد افتاد.

ایشان در پایان با اشاره به اینکه پست ها امانتی در دست مسئولین است، خاطرنشان ساختند: مسئولین صدای ناله مردم را بشوند و برای رفع مشکلات معیشتی و رونق بخشی تولیدات کشور تلاش کنند.
منبع: ABNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: