۰

کشف ۵ تن گوشت قاچاق در مشهد

رئیس پلیس امنیت فرماندهی انتظامی مشهد گفت: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر این که افرادی به صورت غیرمجاز اقدام به قاچاق گوشت و دیگر فرآورده‌های دامی از کشتارگاه‌های مشهد به خارج از استان می‌کنند دستورات لازم برای پیگیری سریع موضوع صادر شد.
کد خبر: ۱۸۲۱۸۴
۱۳:۴۳ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، رئیس پلیس امنیت فرماندهی انتظامی مشهد گفت: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر این که افرادی به صورت غیرمجاز اقدام به قاچاق گوشت و دیگر فرآورده‌های دامی از کشتارگاه‌های مشهد به خارج از استان می‌کنند دستورات لازم برای پیگیری سریع موضوع صادر شد.

امید نودهی در این رابطه گفت: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر این که افرادی به صورت غیرمجاز اقدام به قاچاق گوشت و دیگر فرآورده‌های دامی از کشتارگاه‌های مشهد به خارج از استان می‌کنند دستورات لازم برای پیگیری سریع موضوع صادر شد.

وی افزود: تیم‌های پلیس امنیت عمومی با هماهنگی مقام قضایی پس از کنترل و مراقبت‌های گسترده و نامحسوس افراد مورد نظر را در محدوده پل غدیر مشهد رصد و یک دستگاه خودروی کامیونت را در این رابطه توقیف کردند.

نودهی ادامه داد: در این عملیات سه متهم دستگیر و در بازرسی از خودروی مذکور 17 لاشه گوشت گاو به وزن 5 تن کشف و ضبط شد. برابر با اظهار نظر کارشناسان ارزش این محموله قاچاق بیش از 5 میلیارد ریال است و افراد دستگیر شده به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: