۰

توصیه قرآنی آیت الله سبحانی به طلاب و فضلا

آیت الله سبحانی گفتند: شما در ایام جوانی هستید و اگر بتوانید ماهی یک دور کامل قرآن را ختم کنید، بعد از چهار یا پنج سال می توانید آیات عمده قرآن را در ذهن خود نگه دارید.
کد خبر: ۱۸۲۱۲۷
۰۹:۳۶ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، آیت الله سبحانی صبح امروز در درس خارج اصول که در مسجد اعظم قم برگزار شد، به روایتی از نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله اشاره کردند و گفتند: حضرت فرمودند: «حملة القرآن هم المحفوفون برحمة الله الملبسون نور الله،المعلمون کلام الله، من عاداهم فقد عاد الله و من والاهم فقد والی الله/ حاملان قرآن همانان هستند که مشمول رحمت خداوندند و غوطه ور در نور الهی و آموزگاران کلام الهی، هر که با آنان دشمنی کند با خدا دشمنی کرده و هر که ایشان را دوست بدارد، خدا را دوست داشته است».

ایشان ابراز داشتند: حفظ قرآن برای انسان نورانیت آورده و راه را گم نخواهد کرد؛ جوانی که با قرآن محشور است، مشمول رحمت خدای متعال قرار خواهد گرفت.

این مرجع تقلید خاطرنشان ساختند: شما عزیزان باید در هر ماه یک دور قرآن را ختم کنید؛ روزانه یک جزء از قرآن را قرائت کرده تا در پایان ماه بتوانید یک دور از قرآن را ختم کرده باشید.

این استاد برجسته حوزه تصریح کردند: شما در ایام جوانی هستید و اگر بتوانید ماهی یک دور کامل قرآن را ختم کنید، بعد از چهار یا پنج سال می توانید آیات عمده قرآن را در ذهن خود نگه دارید.

آیت الله سبحانی بیان داشتند: طلاب و فضلا باید به آیات الاحکام توجه خاصی داشته باشند؛ چراکه یک فقیه باید تمام آیات الاحکام در دست او باشد.

ایشان در پایان یادآور شدند: درس بنده در هفته آینده از شنبه تا سه شنبه برقرار خواهد بود.
منبع: HAWZAH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: