۰

پیروزی شیرین شاگردان منصوریان برابر النصر عربستان

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در ادامه رقابت های هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا برابر النصر عربستان به پیروزی شیرین سه بر دو دست یافت.
کد خبر: ۱۸۱۹۹۸
۰۸:۵۰ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، شاگردان «علیرضا منصوریان» در این دیدار که دوشنبه شب در ورزشگاه «مکتوم بن راشد آل مکتوم» امارات برگزار شد به برتری رسیدند تا سه امتیاز شیرین را به دست آورند.

نیمه نخست با شروع توفانی حریف آغاز شد و آنان خیلی زود هم به گل رسیدند.
در دقیقه 30 نژادمهدی مدافع پیش تاخته ذوب آهن با ضربه سر زیبا دروازه «برد جونز» را گشود و بازی را به تساوی کشاند.

در دقیقه 40 محمدزاده گل دوم تیم ذوب آهن را درون دروازه حریف جای داد و نتیجه را به سود تیم خود عوض کرد.

در دقایق باقی مانده نیمه نخست تلاش بسیار بازیکنان النصر بی ثمر ماند و در نهایت 45 دقیقه نخست این دیدار به سود شاگردان علیرضا منصوریان پایان یافت.

دقیقه 57 النصر صاحب پنالتی شد که رشید مظاهری ضربه پنالتی حریف را ابتدا گرفت اما داور دستور به تکرار ضربه پنالتی داد و مظاهری را با کارت زرد جریمه کرد و ضربه دوم را به گل تساوی تیمش تبدیل کرد.

دقیقه 90 پرتاب اوت بلند ملکی بعد از عبور از روی سر محمدزاده و اوساگوآنا به زمین خورد و در ادامه ضربه سر مطهری تبدیل به گل شد تا ذوب آهن اصفهان برابر نماینده عربستان به پیروز ی با ارزش برسد.

ترکیب تیم النصر عربستان:

برد جونز، سلطان الغنم،عمر حوصاوی،عبد الرزاق حمدالله، عبد العزیرالجبرین، عبداله الخیبری، حمد المنصور، عبداله مادو، اودخمیس، عبداله سلیم و جولیانو .

ترکیب تیم ذوب آهن:

محمدرشید مظاهری، محمد نژادمهدی، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، حمید ملکی، حمید بوحمدان، قاسم حدادی‌فر« محمد نیک‌نفس»، علیرضا چراغعلی «مهران درخشان فر»، سید محمدرضا حسینی، محمدرضا عباسی « ارسلان مطهری» و کریستین اوساگوآنا
منبع: IRNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: