۰

حمله مسافر نژادپرست به راننده زن مسلمان در ایلینوی

یک مسافر نژادپرست در ایالت ایلینوی زمانی که متوجه می شود راننده مسلمان است، به وی حمله کرده و او را مورد تهدیدها و برخوردهای مرگبار قرار داد.
کد خبر: ۱۸۱۸۶۱
۱۵:۱۹ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، یک راننده زن مسلمان شرکت حمل و نقل لایفت، در ایالت ایلینوی آمریکا مورد حمله مسافر نژادپرست قرار گرفت.

به گفته دادستان های پرونده، مسافر نژادپرست وقتی متوجه می شود که راننده مسلمان است به وی حمله کرده، فریادهای نژادپرستانه بر سرش کشیده و دسته در اتومبیل او را از جا در آورده است.

براساس اخبار منتشر شده از دفتر دادستانی، کمی پیش از ساعت 2 صبح جمعه ، استیون مک کویستن 59 ساله سوار اتومبیل شده، شروع به فریاد کشیدن بر سر قربانی مسلمان می کند.

راننده اتومبیل را متوقف ساخته، از ماشین پیاده شده و با شماره تلفن های اضطراری 911 تماس گرفته است.

به گفته دادستانی، این فرد نژادپرست بر روی صندلی راننده خم شده و زن مسلمان را دنبال کرده و فریاد زده است: فقط به خاطر اینکه مسلمان هستی تو را می کشم و گردنت را می شکنم!

وی حتی سعی داشته  به صورت راننده مسلمان مشت بزند، که به شانه  او برخورد کرده است، سپس دسته های در اتومبیل را از داخل و خارج از جا کنده است.

رابرت برلین دادستانی ایالتی ضمن شرم آور خواندن برخورد این مسافر گفت: جرایم نفرت محور هیچ جایگاهی در جامعه مدنی ما ندارند و چنین برخوردهایی تا اشد مجازات تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

متهم به قرار وثیقه 25 هزار دلاری بازداشت شده است.

 


منبع: HAWZAH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: