۰

جمعی از یهودیان از نماینده مسلمان آمریکا حمایت کردند

جمعی از یهودیان مقیم آمریکا با حضور در دفتر رشیده طالب نماینده فلسطینی الاصل مجلس آمریکا از ایلهان عمر به خاطر انتقاد از سیاست های واشنگتن در قبال رژیم صهیونیستی حمایت کردند.
کد خبر: ۱۸۱۵۹۶
۰۹:۵۲ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، جمعی از یهودیان مقیم آمریکا با حضور در دفتر رشیده طالب نماینده فلسطینی الاصل مجلس آمریکا از ایلهان عمر به خاطر انتقاد از سیاست های واشنگتن در قبال رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

 آریل گلد فعال صلح طلب عضو گروه کد پینگ در این باره نوشت فلسطینی ها در کرانه باختری نسبت به آمریکایی های آفریقایی تبار که در سال های 1950 در آلاباما حضور داشتند، از حقوق کمتری برخوردارند.

وی با تاکید بر لزوم تغییر سیاست های آمریکا در قبال رژیم صهیونیستی گفت: باید مردم را به سرزمین های اشغالی برد تا با چشم خود وضعیت آنجا را ببینند، حیرت آور است.
این فعال یهودی و مدافع حقوق فلسطینی ها افزود: باید فلسطینی ها را در عرصه جهانی مطرح کرد و از تمام نامزدهای انتخابات 2020 در آمریکا پرسید که چرا ما بیش از سه میلیارد دلار در سال به رژیمی بدهیم که اینگونه حقوق بشر را نقض می کند؟

'ایلهان عمر'38ساله که اصالت سومالیایی دارد؛ در انتخابات میاندوره ای آبان ماه سال گذشته به نمایندگی از ایالت میته سوتا به مجلس نمایندگان آمریکا راه یافت.

از همان ابتدای راهیابی این نماینده مسلمان به کنگره؛ برخی نمایندگان جمهوریخواه و حتی هم حزبی های او در حزب دمکرات آمریکا نسبت به مواضع ضدصهیونیستی وی؛ جبهه گیری کردند.
او بارها در سخنرانی و مصاحبه های خود با رسانه های آمریکایی با هشدار و انتقاد درباره نفوذ گسترده صهیونیست ها در هیات حاکمه آمریکا نسبت به سیاست های دولت ترامپ در برتری قائل شدن نسبت به رژیم صهیونیستی به شدت انتقاد کرده است.
'عمر' نقش لابی گران صهیونیست درسیاست آمریکا را مخرب دانسته و گفته بود که این لابی ها به اعضای کنگره پول می دهند تا ازرژیم صهیونیستی دفاع کنند.

او در یادداشت توئیتری در واکنش به موج تخریبی علیه وی نوشت مخالفت با 'بنیامین نتانیاهو' نخست وزیر رژیم صهیونیستی و اشغالگری به معنای یهودستیزی نیست. اینکه وقتی کسی از اسراییل حمایت نمی کند ؛ ضد آمریکایی معرفی و توصیف می شود ؛ مشکل آفرین است .
منبع: IRNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: