۰

مشکلات اقتصادی امروز کشور بسیاری را فقیر کرده است

امام جمعه قم رسیدگی به معیشت محرومان را ضروری برشمرد و تأکید کرد: مبادا از اشتغال افراد تحت حمایت غافل شوید بلکه برای ایجاد شغل آن‌ها و فرزندانشان بیشتر از گذشته تلاش کنید.
کد خبر: ۱۸۱۴۳۷
۱۶:۱۴ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، امام جمعه قم رسیدگی به معیشت محرومان را ضروری برشمرد و تأکید کرد: مبادا از اشتغال افراد تحت حمایت غافل شوید بلکه برای ایجاد شغل آن‌ها و فرزندانشان بیشتر از گذشته تلاش کنید.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری پیش از ظهر امروز در دیدار با اعضای ستاد احسان و نیکوکاری کمیته امداد استان قم، پس از ارائه گزارشی از خدمات ۱۱ ماهه این نهاد گفت: گزارش عملکرد شما با این‌همه تنوع و فراوانی خدمات بسیار دلگرم‌کننده و نویدبخش است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه مجموعه کمیته امداد باایمان و پرتلاش خدمت می‌کند گفت: کار جهادی شما در جهت رضای خدا و برای خلق خداوند ستودنی است.

امام‌ جمعه استان قم با بیان این مطلب که طرح‌ها و خدمات امروز این نهاد با زمان تأسیس آن قابل‌ مقایسه نیست، گفت: بحمدالله انسان‌های دلسوز و خوش‌فکری در نهاد کمیته امداد خدمت می‌کنند که دغدغه خدمت به مستضعفان جامعه را دارند.

آیت الله حسینی بوشهری ادامه داد: امام راحل با پایه‌گذاری این کار حسنه در همه خدمات شما در داخل و خارج کشور شریک خواهد بود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اظهار نگرانی از مشکلات اقتصادی جامعه آن‌ها را تکان‌های شدید اقتصادی بر مردم به‌ویژه اقشار ضعیف جامعه عنوان کرد و گفت: جای تأسف است که هر چه شما برای خودکفایی افراد تحت حمایت تلاش می‌کنید، شرایط ناگوار اقتصادی موجب شده است تا سه برابر افرادی که از چتر حمایتی کمیته امداد خارج می‌شوند دوباره خواستار حمایت و کمک از شما باشند.

امام جمعه قم از طرح جدید کمیته امداد برای ثبت اینترنتی درخواست‌های مددجویی و جلوگیری از مراجعات افراد تحت حمایت استقبال کرد و گفت: این طرح گام بزرگی برای حفظ کرامت و عزتمندی افراد تحت حمایت برمی‌دارد.

او تصریح کرد: خوشحالم که کمیته امداد قم در ارائه طرح‌های جدید در کشور به یک الگو تبدیل‌شده است.

آیت الله حسینی بوشهری رسیدگی به معیشت محرومان را ضروری برشمرد و تأکید کرد: مبادا از اشتغال افراد تحت حمایت غافل شوید بلکه برای ایجاد شغل آن‌ها و فرزندانشان بیشتر از گذشته تلاش کنید.

امام‌جمعه قم بابیان اینکه فرزندان تحت حمایت کمیته امداد باید با دیدگاه امام راحل (ره) رشد کنند، گفت: برای تحقق این امر باید همان اندازه که به معیشت خانوارها اهمیت می‌دهید باید به رشد فرهنگی آن‌ها و فرزندانشان هم در همه ابعاد اهمیت بدهید.

او با اشاره به اینکه افراد تحت حمایت به‌ویژه فرزندان آن‌ها باید بدانند و احساس کنند که شما دلسوزشان هستید، گفت: اگر آن‌ها در آینده مذهبی و انقلابی شوند، شما هم در خدمات آن‌ها شریک هستید.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: