۰
لیگ قهرمانان اروپا؛

جهنم وستفالن آماده کامبک بزرگ دورتموند مقابل تاتنهام

دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب با برگزاری دو دیدار آغاز می شود.
کد خبر: ۱۸۱۳۶۰
۱۰:۴۱ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب با برگزاری دو دیدار آغاز می شود که از ساعت 23 و 30 دقیقه دورتموند از تاتنهام میزبانی می کند و رئال مادرید پذیرای آژاکس است.


دورتموند - تاتنهام (0-3)

تیم های دورتموند و تاتنهام امشب در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک در حالی به مصاف هم می روند که دورتموند در دیدار رفت در لندن با سه گل مغلوب شاگردان پوچتینو شد.

زنبورها این روزها کاملا با شرایط آرمانی ابتدای فصلشان فاصله گرفتند و اصلا در اوج قرار ندارند. آنها از هفت بازی آخر خود فقط یک پیروزی خفیف به دست آوردند و در مسابقه آخرشان نیز در بوندس لیگا مغلوب آگزبورگ شدند تا اختلاف امتیاز خوبی که با بایرن ایجاد کرده بودند از بین برود و باوارایی ها در جدول به آنها برسند.

تنها خبر خوب این روزها برای شاگردان فاوره، بازگشت مارکو رویس کاپیتان این تیم از بند مصدومیت است. رویس که به دلیل مصدومیت بازی رفت را از دست داده بود، در مسابقه امشب می تواند برای تیمش به میدان برود. البته هنوز پولیشیچ ، پیژچک و اشملزر در تیم دورتمخوند مصدومند و برای این مسابقه در دسترس نیستند.

در طرف مقابل تیم تاتنهام نیز پس از برد بازی رفت مقابل دورتموند دیگر موفق به کسب پیروزی نشده است و مقابل برنلی و چلسی باخته و برابر آرسنال ابتدای همین هفته مساوی کرده است.البته برد بازی رفت آنقدر قاطعانه بود که حتی تاتنهامی که از شرایط آرمانی دور باشد هم بتواند جواز حضور در مرحله بعد را بگیرد. البته تاتنهام در شرایطی آن پیروزی سه بر صفر را به دست آورد که هری کین ستاره این تیم مصدوم بود و بازی نکرد اما در مسابقه امشب این ستاره در دسترس است و این کار را برای دورتموند سخت تر می کند.

در تیم تاتنهام دله علی، دایر، وینکس و یانسن برای این مسابقه مصدوم و غایبند.

ترکیب احتمالی دورتموند: بورکی، آکانجی، زاگادو، دیالو، حکیمی، ویتسل، دلانی، سانچو، رویس، آلکاسر، گوتزه

ترکیب احتمالی تاتنهام:لوریس، فرتونگن، سانچز، الدرویلیر، وانیاما، سیسوکو، تریپیر، دنی رز، اریکسن، سون هیونگ مین، هری کین
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: