۰

حمله تند مودریچ به ستاره های کم کار رئال

لوکا مودریچ، برنده توپ طلای 2018 ضمن تاکید بر تاثیر بالای جدایی رونالدو روی نتایج این فصل رئال، به انتقاد مستقیم از مهاجمان تیمش پرداخت.
کد خبر: ۱۸۱۳۵۳
۱۰:۱۰ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، رئال پس از دو شکست متوالی از بارسا هم از گردونه کوپا دل ری خارج شد و هم شانس قهرمانی اش در لالیگا بسیار کاهش یافت. در چنین شرایطی رئال فردا باید به مصاف آژاکس برود و از برتری 1-2 بازی رفت خود دفاع کند. کوچکترین لغزش و حذف از چمپیونزلیگ، فصل را برای رئال تمام خواهد کرد.

لوکا مودریچ در نشست خبری این بازی و در مورد شرایط رئال برای بازی با آژاکس گفت:« برای ما یک بازی لیگ قهرمانان همیشه اهمیت بالایی دارد. به خصوص بازی فردا که مقابل تیمی خوب، جوان و جاه طلب قرار خواهیم گرفت. این بازی برای ادامه فصل حیاتی است. می خواهیم به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برسیم. ساده نیست ولی آماده‌ایم و بازی بزرگی را شاهد خواهید بود. برای ما گذر از این مرحله بسیار مهم است.»

وضعیت روحی پس از دو شکست در ال کلاسیکو:« وقتی برابر بزرگترین رقیب، دو بازی متوالی را می بازیم، قطعا قرار نیست خوشحال باشیم. ضربه خورده ایم ولی باید برای بازی فردا همه چیز را فراموش کنیم. زمان برای گریه کردن و شِکوِه نداریم. در کوپا دل ری برابر بارسا خوب بودیم و فقط گل نزدیم. حالا از لحاظ روحی شرایط خوبی برای بازی فردا داریم.»

گرت بیل:« شرایط بیل خوب است و او را آماده می بینم. برای هر بازیکن پیش می آید که یک مقطع بد را سپری کند. برای همه ما پیش می آید. خود من هم ابتدای فصل خوب نبودم.

گرت را خوب و خوشحال می بینم. نمی توان خدمات او به باشگاه را فراموش کرد. متاسفانه ذهن ها همه فراموشکار شده اند. گرت انگیزه و شوق تمرین و درخشش برای رئال را دارد. او می خواهد بیل همیشگی باشد. بیل می تواند کیفیت تیم را بالاتر ببرد.»

شایعات بازگشت مورینیو:« ما به شایعات توجهی نداریم و روی خودمان تمرکز کرده ایم. رئال باشگاهی است که همیشه در موردش شایعه وجود دارد و نمی توان مانعش شد. خیلی مواقع رئال را مرده تصور کرده اند ولی ما همیشه بر می گردیم. فصل 15-2014 هیچ جامی فتح نکردیم و می گفتند رئال تمام شده اما سپس سه بار متوالی فاتح لیگ قهرمانان شدیم.»
 
جلسه درون تیمی:« نمی توانم در مورد جزئیات آن به شما چیزی بگویم ولی قطعا صحبت کرده ایم. ما مثل یک خانواده هستیم و زمانی که اوضاع خوب پیش نمی رود، باهم برای حل مشکلات حرف می زنیم. تداوم چیزی است که در این فصل نداشته ایم. فصل خوب شروع شد و سپس افت کردیم. دوباره خوب شدیم و حالا بار دیگر روزهای بدی را سپری می کنیم.در هر صورت سخت تلاش می کنیم از این شرایط خارج شویم.»

غیبت رونالدو:« رونالدو بازیکنی است که غیبتش در هر تیمی به چشم می آید. با توجه به کارهایی که او برای رئال انجام داد، پیدا کردن جانشین برای او تقریبا غیرممکن است. واضح است که جدایی او به ضرر ما تمام شده و نبودش را حس می کنیم. باشگاه سعی کرد پس از جدایی رونالدو روی دیگر بازیکنان سرمایه گذاری کند. اینکه تیم، غیبت او را از یاد ببرد ولی این آسان نیست.

رونالدو هر فصل 50 گل می زد و نمی توان انتظار داشت کسی دیگر این تعداد گل بزند. در دنیا به سختی بتوان یکی مثل رونالدو را پیدا کرد. برخی باید قدمی رو به جلو بر می داشتند ولی اینطور نشد. نه اینکه 50 گل بزنند ولی اگر سه بازیکن هر کدام 10 یا 15 گل می زدند، شرایط ما این نبود. متاسفانه ما چنین بازیکنانی الان در تیم نداریم.

گلزنی بزرگترین مشکل ما در حال حاضر است. در کوپا دل ری برابر بارسا موقعیت های زیادی خلق کردیم ولی وقتی گل نزنید، تیمی مثل بارسا شما را به سختی تنبیه می کند. رونالدو اینجا نیست ولی نمی توانیم تا ده سال از این بابت گلایه کنیم. باشگاه روی گرت بیل، آسنسیو و کریم حساب باز کرد و ماریانو را هم به خدمت گرفت اما.....

وینیسیوس هم اینجاست و با وجود جوانی بسیار خوش درخشیده است. او با خود سرعت و تکنیک را به رئال اضافه کرده است. وینی جوان است و شخصیت فوق العاده ای دارد. همه ما به او کمک می کنیم. با این حال برخی مواقع اوضاع خوب پیش نمی رود. تنها راه، اتحاد تیم و تمرین و تمرین است. رئال همیشه برای قهرمانی می جنگد و رو به جلو نگاه می کند. شاید برخی مواقع نشود ولی رئال بالاخره بر می گردد.»


منبع: ورزش سه
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: