۰

سورپرایز احتمالی سولاری برای آبی اناری ها

رئال مادرید و بارسا امروز از هفته 26 لالیگا در سانتیاگو برنابئو به مصاف هم خواهند رفت.
کد خبر: ۱۸۱۱۰۲
۱۵:۵۳ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، در دیداری که رئال محکوم به پیروزی است و البته بارسا نیز تلاش دارد تا با کسب سه امتیاز، هم امیدهای رئال برای قهرمانی را کاملا از بین برد و هم مسیر خود برای فتح لالیگا را هموار سازد.

دو تیم چهارشنبه شب گذشته در برنابئو از دور برگشت نیمه نهایی کوپا دل ری به مصاف هم رقفتند که بارسا 0-3 پیروز شد و به فینال رفت. در آن بازی رئالی ها توسط وینیسیوس و بنزما فرصت های گلزنی زیادی را از دست دادند اما بارسا فرصت طلب تر بود و از موقعیت هایش بهترین استفاده را برد.

برای بازی امشب این احتمال وجود دارد که سانتی سولاری، سرمربی رئال دست به تغییراتی در ساختار خط حمله خود بزند و به مارکو آسنسیو از ابتدا میدان دهد. ستاره اهل مایورکا می تواند به عنوان مهاجم شماره 9 کاذب به میدان برود؛ همانند بازی با آژاکس که از دقیقه 73 وارد زمین شد و توانست گل دوم رئال را در دقیقه 87 به ثمر برساند. او در آن بازی نیز به عنوان مهاجم کاذب بازی کرد. آسنسیو که جای بنزما وارد زمین شده بود، تا زمان ورود ماریانو نقش مهاجم کاذب را ایفا کرد.

این احتمال بالاست که او امشب به جای بنزما از ابتدا به میدان برود. ستاره فرانسوی در 41 بازی از 43 بازی فصل رئال حضور داشته و با وجود مصدومیت از ناحیه انگششت در 95 درصد بازی ها به میدان رفته است و این خظر مصدومیت برای او را بیش از همیشه افزایش داده است.

با این شرایط سولاری شاید با میدان دادن به آسنسیو همه به خصوص آبی اناری ها را غافلگیر کند.


منبع: ورزش سه
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: