۰

هوادار آبی ها به کما رفت

اتفاقات و درگیری های پایان بازی فولاد خوزستان و استقلال تهران در اهواز منجر به حادثه تلخی شد و یک هوادار نوجوان به کما رفت.
کد خبر: ۱۸۱۰۵۲
۱۱:۳۱ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، فولاد خوزستان در هفته بیستم در ورزشگاه غدیرمیزبان استقلال بود و بازی با وجود شکست این تیم با نتیجه سه بر یک مقابل حریف، در زمین با آرامش به پایان رسید اما در خارج از میدان و بیرون ورزشگاه ، هواداران دوتیم با یکدیگر درگیری شدیدی پیدا کردند.


تعدادی از هواداران دو تیم بعد از پایان بازی در خارج ورزشگاه با سنگ و مشت و لگد با هم درگیر شدند و برخورد یکی از سنگ ها به سر نوجوان سیزده ساله هوادار استقلال باعث شد او دچار ضایعه شده و به کما برود. این هوادار نوجوان به بیمارستان منتقل و تحت عمل جراحی قرار گرفت اما آخرین اخباری که از او وجود داشت اینکه هنوز میزان هوشیاری اش مشخص نیست.


صحنه هایی که در پایان بازی فولاد و استقلال رقم خورد بار دیگر عمق فاجعه فرهنگی را در فوتبال ایران نشان داد. موضوعی که می تواند حتی قبل از انتخاب سرمربی تیم ملی ، در اولویت های فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و تمامی دست اندرکاران ورزش و فوتبال ایران قرار بگیرد. به نظر می رسد نمایندگان مجلس به جای تمرکز بر روی نتایج تیم ها و مسایلی چون داوری و زمان برگزاری مسابقات ، تصمیمات جدی و جدیدی را در رابطه با اجرای قانون و بالا بردن سطح فرهنگ ورزش اتخاذ کنند.


اتفاقات پایانی بازی روز پنجشنبه در اهواز که در نهایت با حضور نیروهای ویژه و استفاده از گاز اشک آور به پایان رسید یک هشدار بزرگ برای همه است. موضوع خطرناک و مهم اما این است که کسانی که برای تماشای فوتبال به ورزشگاه می روند و تمایلی به درگیری ها ندارند بیشتر در معرض آسیب قرار دارند.


فدراسیون فوتبال و نهادهای دست اندرکار برای حفظ جان هوادارانی که می خواهند برای تماشای فوتبال به ورزشگاه بروند و برای حفظ آرامش و امنیت فضای فوتبال باید یک بار برای همیشه قاطعانه به این مساله ورود و آن را حل کنند تا تماشای فوتبال منجر به کما رفتن یک نوجوان سیزده نشود.


منبع: ورزش سه
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: