۰

نقش رسانه های غربی بایکوت کردن اخبار شیعیان و اسلام است

نماینده آیت الله العظمی سیستانی گفت:نقش رسانه در غرب، بایکوت کردن حقایق ناب است و سعی دارند مبانی دینی و اسلامی به دنیا منتشر نشود. امروز اسرائیل از ابزار رسانه برای اهداف و مبانی غلط خود استفاده می کند، اما وقتی ما مذهب مان حق است و برتر است، چرا از رسانه برای ترویج مبانی و اسلام ناب استفاده نکنیم.
کد خبر: ۱۸۱۰۵۱
۱۱:۲۲ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، حجت الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی دردیدار علی افضال، مسئول شبکه »جیو تی وی« و مسئولین شبکه داخلی پانچنار  گفت: یکی از مسئولیت های رسانه ها این است که  فرزندان را طوری تربیت کند که در مسیر ولایت باشند.

نماینده آیت الله العظمی سیستانی به  بهره برداری از ابزارهای موجود و رسانه ها اشاره کرد و افزود: امروز دشمنان به خوبی از این ابزار به نفع برنامه های خود بهترین بهره برداری را می برند، اما در مقابل جامعه اسلامی در استفاده از ابزار رسانه ضعیف عمل کردند.

وی عنوان کرد: نقش رسانه در غرب، بایکوت کردن حقایق ناب است و سعی دارند مبانی دینی و اسلامی به دنیا منتشر نشود. امروز اسرائیل از ابزار رسانه برای اهداف  و مبانی غلط خود استفاده می کند، اما وقتی ما مذهب مان حق است و برتر است، چرا از رسانه برای ترویج مبانی و اسلام ناب استفاده نکنیم.

حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی گفت: ضعف دیگر در مدیریت و عدم وحدت بین مسلمانان است. اگر بین مسلمین وحدت و مدیریت باشد، رشد بسیار خوبی در دنیا خواهند کرد.

نماینده آیت الله العظمی سیستانی افزود: باید بدانیم آینده کشور در درست فرهنگیان است چون مربیان جامعه هستند و می توانند در تربیت دینی جوانان نقش بسیار مهمی داشته باشند.

وی عنوان کرد: مسیحی ها و یهودی ها بیش از 200 و 300 فیلم در مورد حضرت عیسی و موسی (ع) تولید کرده اند، ولی ما دو فیلم در مورد پیامبر(ص) درست کرده ایم.

حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی گفت: برای  فیلم پیامبر(ص) 120 میلیارد هزینه شده، ولی 20 میلیارد آن برگشته است. این نوع فیلم ها باید حمایت شوند تا مبانی دینی ترویج پیدا کند.

نماینده آیت الله العظمی سیستانی افزود: باید با تلاش های همه مسلمانان و مراکز دینی و اسلامی، فرهنگ اسلامی و تشیع را در همه جهان نشر و گسترش داد.

وی عنوان کرد: در این رابطه تنها نیاز به وحدت و اتحاد  دارد و باید احساس مسئولیت کرد تا بیش از گذشته اثر گذار باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی گفت: در کارها اگر اخلاص باشد، خدا کارها را پیش خواهد برد. این اگر باشد، فعالیت ها برکت پیدا کرد.
منبع: HAWZAH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: