۰
رقابتهای فوتبال باشگاهی در اروپا

لشکر کشی دوباره ۷۲ ساعت پس از فتح برنابئو

رقابتهای فوتبال باشگاهی در اروپا، امشب پیگیری می شود که مهمترین این مسابقات را بررسی می کنیم.
کد خبر: ۱۸۱۰۲۲
۱۰:۰۶ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، رقابت های فوتبال باشگاهی در اروپا، امشب پیگیری می شود که مهمترین این مسابقات را بررسی می کنیم.
لالیگای اسپانیا

رئال مادرید - بارسلونا (ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه)

بازهم ال کلاسیکو آن هم فقط در فاصله سه روز از ال کلاسیکوی قبلی و باز هم در مادرید و این بار در لالیگا، رئال و بارسا چهارشنبه هفته پیش، از سری رقابت های جام حذفی به مصاف هم رفته بودند که آبی اناری ها موفق شدند با سه گل کهکشانی ها را در سانتیاگوبرنابئو شکست دهند تا با توجه به تساوی بازی رفت در نیوکمپ ، بارسلونا راهی فینال رقابت های جام حذفی شود.

لشکر کشی دوباره ۷۲ ساعت پس از فتح برنابئو

شکست سنگین رئال مادرید در دیدار سه روز قبل باعث انتقادات فراوان از این تیم شد و حال مادریدی ها با تمام توان به میدان می آیند تا انتقام آن شکست را بگیرند و همچنین به رقابت بر سر قهرمانی لالیگا بازگردند. البته رئالی ها علاوه بر شکست سنگین چند روز قبل، می خواهند انتقام تحقیر در بازی رفت لالیگای امسال در نیوکمپ را هم بگیرند، دیداری که بارسلونا با نتیجه پنج بر یک رئال را شکست داد و لوییز سوارز مانند بازی روز چهارشنبه مرد اول میدان بود و در غیاب لیونل  مسی هت تریک کرد.

رئال در حال حاضر با ۹ امتیاز کمتر از بارسلونای صدرنشین در رتبه سوم لالیگا قرار دارد و اگر امشب پیروز شود، علاوه بر زنده شدن اندک شانسشان برای قهرمانی، اتلتیکو مادرید را نیز که با ۵۰ امتیاز در رتبه دوم قرار دارد به فتح لالیگا امیدوار می کند.

طی ۱۰ سال اخیر عملکرد بارسلونا در ال کلاسیکوهایی که در زمین رئال مادرید (ورزشگاه سانتیاگو برنابئو) برگزار شده است ، بسیار بهتر از میزبان بوده است. ۱۷ بار این ۲ تیم در سانتیاگو برنابئو در سال های اخیر به مصاف هم رفته اند که بارسا ۱۰ بار و رئال تنها چهار بار پیروز از زمین بازی خارج شده اند، و  سه دیدار این   ۲ تیم هم به تساوی رسیده است.

ترکیب احتمالی بارسلونا:

ترشتگن ، لنگلت، پیکه، آلبا، سمدو ، بوسکتس، راکیتیچ، روبرتو، مسی، دمبله، سوارز

ترکیب احتمالی رئال مادرید:

کورتوا، راموس، واران، رگیلون، کارواخال، کروس، کاسمیرو، مودریچ، وینیسوس ، وازکز، بنزما

لشکر کشی دوباره ۷۲ ساعت پس از فتح برنابئو

دیگر بازی های این هفته ی لالیگا:

اسپانیول - رئال وایادولید (ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه)

ویارئال - آلاوز (ساعت ۱۸ و ۴۵ دقیقه)

هوئسکا - سویا (ساعت ۲۱)
لیگ برتر انگلیس

تاتنهام - آرسنال (ساعت ۱۶)

یکی دیگر از دربی ها لندن امروز بین ۲ تیم تاتنهام و آرسنال در ورزشگاه ویمبلی برگزار می شود.  تاتنهام سه روز پیش (چهارشنبه شب) در یک دربی دیگر با ۲ گل مغلوب چلسی شد و پیش از آن نیز مقابل برنی شکست خورده بود. شاگردان پوچتینو برای اینکه وارد بحران نشوند و رتبه سومشان نیز به خطر نیفتد، باید در دیدار امروز از سد توپچی های لندن عبور کنند. تاتنهام سه شنبه شب نیز یک دیدار حساس مقابل دورتموند در سیگنال ایدوناپارک دارد.

در طرف مقابل تیم آرسنال با چهار امتیاز کمتر نسبت به تاتنهام رده سومی در رتبه چهارم قرار دارد و در صورت پیروزی در بازی امروز می تواند این اختلاف را به یک برساند و به کسب رتبه سوم امیدوار شود. آرسنال بر خلاف تاتنهام در بازیهای اخیرش در لیگ برتر نتایج خوبی گرفته است و پنج بازی اخیر خود را در این رقابتها پیروز شده و امری یکی از کاندیدا های کسب بهترین مربی ماه لیگ جزیره است.

لشکر کشی دوباره ۷۲ ساعت پس از فتح برنابئولشکر کشی دوباره ۷۲ ساعت پس از فتح برنابئو

دیگر دیدار های این هفته لیگ جزیره

بورنموث - منچسترسیتی (ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه)

برایتون - هادرزفیلد (ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه)

منچستریونایتد - ساوتهمپتون (ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه)

برنلی - کریستال پالاس(ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه)

ولورهمپتون - کاردیف (ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه)

وست هم - نیوکاسل (ساعت ۲۱)
سری آ ایتالیا

لاتزیو - رم (ساعت ۲۳)

یکی از حساس ترین بازی های هفته بیست و ششم سری آ ایتالیا، دربی شهر رم موسوم به دربی دلاکاپیتاله است که بین ۲ تیم لاتزیو  و رم در ورزشگاه المپیکو و به میزبانی لاتزیو برگزار می شود. این دربی با توجه به متفاوت بودن قشر طرفداران ۲ تیم در ایتالیا و سطح نفرتشان از یکدیگر از حساسیت بالایی برخوردار است و در حال حاضر نیز در جدول سری آ، ۲ تیم همسایه هستند و این بر حساسیت بازی می افزاید. تیم رم با ۴۴ امتیاز در رتبه پنجم قرار دارد و لاتزیو با ۳۸ امتیاز و یک بازی کمتر ششم است. هر ۲ تیم هدفشان قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر سری آ و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا است.

نیکولو زانیولو پدیده و ستاره این روزهای گرگ ها در صورت گلزنی در بازی امشب با ۱۹ سال و ۲۴۴ روز سن، به جوان ترین گلزن تاریخ دربی های ۲ تیم تبدیل می شود.

در تیم رم در حال حاضر تنها چنگیز اوندر وینگر ترکیه ای مصدوم است و به این بازی نمی رسد. در تیم لاتزیو نیز جردن لوکاکو، بریشا و والاس مصدومند.

لشکر کشی دوباره ۷۲ ساعت پس از فتح برنابئو

میلان - ساسولو (ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه)

امپولی - پارما (ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه)
بوندس لیگا آلمان

دیدار های این هفته بوندس لیگا با انجام ۶ دیدار پیگیری خواهد شد

مونشن گلادباخ - بایرن مونیخ (ساعت ۲۱)

شالکه - دوسلدورف (ساعت ۱۸)

نورنبرگ - لایپزیش (ساعت ۱۸)

هرتابرلین - ماینز (ساعت ۱۸)

اینتراخت فرانکفورت - هوفنهایم (ساعت ۱۸)

بایرلورکوزن - فرایبورگ (ساعت ۱۸)
لوشامپیونه فرانسه

کان - پاری سن ژرمن (ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه)

آنژه - موناکو (ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه)

رنس - آمیان (ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه)
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: