۰

دروازه‌بان سابق تیم ملی معاون استقلال را راهی اتاق عمل کرد

علیرضا حقیقی دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس امروز در مجموعه ورزشی انقلاب با معاون باشگاه استقلال درگیر شد.
کد خبر: ۱۸۰۹۵۷
۰۹:۵۴ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، علیرضا حقیقی دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال ایران روز چهارشنبه در حال تمرین در مجموع ورزشی انقلاب بود که علی خطیر معاون باشگاه استقلال به این محل آمد و در درگیری لفظی بوجود آمده بین این ۲ نفر علیرضا حقیقی او را مورد ضرب و شتم قرار داد و معاون باشگاه استقلال را راهی اتاق عمل کرد.

گفته می‌شود در این درگیری بینی علی خطیر دچار شکستگی شده است و قرار است جراحی شود.

مسعود حقیقی پدر علیرضا حقیقی در این‌باره گفت: من هم شنیدم و هنوز با علیرضا تماس نداشته ام و جزئیات ماجرا را نمی‌دانم. من در حال حاضر درگیر بیماری مادر علیرضا هستم و می‌دانم پسرم در این چند وقت به دلیل بیماری مادرش شرایط روحی مناسبی ندارد، اما قصد دارم با حضور در دادسرا شرایط بوجود آمده را بررسی و پیگیری کنم.

وی ادامه داد: تا جایی که من اطلاع دارم علی رضا را همه می شناسند اهل درگیری نیست اما روز چهارشنبه در حالیکه زمین در اجاره آنها بوده معاون باشگاه استقلال در زمان تمرین در این محل تردد کرده است و با اعتراض علی رضا این دو نفر با هم درگیر می شوند و فرزند من هم به دلیل بیماری همسرم شرایط روحی مناسبی ندارد و این درگیری لفظی منجر به درگیری فیزیکی می شود.

گفته می‌شود علیرضا حقیقی در حال حاضر در دادسرای ناحیه ۳ حضور دارد و پرونده اولیه نیز در کلانتری ۱۴۵ ونک تشکیل شده است.

علی خطیر اعلام کرد فعلا در بیمارستان هستم و شرایط مساعدی ندارم و نمی‌توانم مصاحبه کنم.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: