۰

راند دوم نبرد کلاسیک برای صعود به فینال

تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئوی شهر مادرید به مصاف هم می‌روند.
کد خبر: ۱۸۰۸۷۳
۱۲:۱۰ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۷
راند دوم نبرد کلاسیک برای صعود به فینالبه گزارش «شیعه نیوز»، تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید امشب (چهارشنبه) از ساعت ۲۳:۳۰ در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شهر مادرید به مصاف هم می‌روند.

دیدار رفت دو تیم سه هفته پیش در ورزشگاه نیوکمپ با تساوی یک بر یک به پایان رسید. دیداری که ابتدا وازکز در دقیقه شش رئالی ها را پیش انداخت اما مالکوم دقیقه 57 بازی را به تساوی کشاند.

نکته جالب اینکه این دو تیم سه روز دیگر (شنبه) باز هم به مصاف هم می روند و این بار از سری رقابت های لالیگا و در همین ورزشگاه سانتیاگو برنابئو بازی خواهند کرد.

رئال مادرید با توجه به اختلاف 9 امتیازی که در لالیگا با بارسلونا دارد، قهرمانی در لالیگا را از دست رفته می بیند و به دنبال آن است که جام حذفی را از دست رقیب سنتی خود برباید و با شکست اصلی ترین حریفش به فینال برسد. رئال با سولاری نتایج پرفراز و نشیبی را گرفته است و ابتدای هفته نیز در دیداری بحث برانگیز و با کمک عجیب داور با نتیجه دو بر یک لوانته را شکست داد. سولاری به بسیاری از ستاره های تیمش مانند مارسلو ، ایسکو و بیل اعتقاد زیادی ندارد و کمتر از آنها در ترکیب ثابت بهره می برد و اگر او فصل آینده نیز روی نیمکت کهکشانی ها باقی بماند ، قطعا این سه ستاره تیم را ترک خواهند کرد.

تصمیم بحث برانگیز سولاری برای این مسابقه خارج کردن نام ایسکو از لیست تیمش برای مسابقه امشب است. ایسکو در حالی که مصدومیتش برطرف شده اما همچنان با بی مهری سرمربی روبرو است و نمی تواند به میدان برود.

در طرف مقابل تیم بارسلونا که این روزها یک مسی فوق العاده آماده را در ترکیب خود دارد، می خواهد امسال سه گانه را کسب کند و علاوه بر لالیگا که شانس اول قهرمانی در آن است ، جام حذفی و لیگ قهرمانان را نیز به دست آورد. لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسا در بازی قبل مقابل سویا که با پیروزی چهار بر دوی آبی اناری ها به پایان رسید ، سه گل زد و یک پاس گل داد تا یک تنه سه امتیاز را برای تیمش به دست آورد. آمادگی بالای مسی هواداران بارسلونا را بسیار خوشحال و امیدوار کرده است و می دانند که اگر مسی همینطور آماده باشد ، می توانند به رویای سه گانه دست یابند.

خبر خوش دیگر برای بارسایی ها ، بازگشت آرتور ملو به تمرینات این و قرار گرفتن نام این بازیکن در لیست بارسلونا برای بازی امشب است . این هافبک خلاق برزیلی چندین مسابقه تیمش را به دلیل مصدومیت از دست داده بود و حالا در یکی از فشرده ترین و حساس ترین مقاطع فصل به تمرینات بازگشته و دست والورده را در خط هافبک باز تر خواهد کرد.

ترکیب احتمالی رئال مادرید : ناواس، راموس، واران، رگولون ، کارواخال، کاسیمیرو، کروس، مودریچ، وینیسیوس، وازکز، بنزما

ترکیب احتمالی بارسلونا: ترشتگن، لنگلت، پیکه، آلبا، سمدو، بوسکتس، روبرتو، راکیتیچ، دمبله، مسی ، سوارز


دیگر دیدار این مرحله را فردا شب تیم های والنسیا و رئال بتیس برگزار می کنند . دیدار رفت دو تیم به میزبانی بتیس با تساوی دو بر دو به پایان رسیده است و برنده این مسابقه دیگر تیم فینالیست مسابقات است.

البته امشب به جز دیدار حساس ال کلاسیکو، بازیهای حساسی نیز در لیگ برتر انگلیس برگزار می شود که در مهمترین بازی تیم های لندنی چلسی و تاتنهام به مصاف هم می روند.  برنامه این مسابقات به شرح زیر است:

آرسنال - بورنموث (ساعت 23 و 15 دقیقه)

ساوتهمپتون - فولام (ساعت 23 و 15 دقیقه)

چلسی - تاتنهام (ساعت 23 و 30 دقیقه)

کریستال پالاس - منچستریونایتد (ساعت 23 و 30 دقیقه)

لیورپول - واتفورد (ساعت 23 و 30 دقیقه)

منچسترسیتی - وست هم (ساعت 23 و 30 دقیقه)
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: