۰

شورای امنیت ملی پاکستان تشکیل جلسه داد

اجلاس شورای امنیت ملی پاکستان با حضور مقامات ارشد وزارت دفاع و وزارت امور خارجه آغاز شد.
کد خبر: ۱۸۰۸۰۹
۱۵:۳۲ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، با حضور مقامات ارشد وزارت دفاع و وزارت امور خارجه پاکستان، اجلاس امنیت ملی این کشور آغاز به کار کرد.

دستور کار این اجلاس بررسی نحوه برخورد با هند است.

سخنگوی ارتش پاکستان در این زمینه گفت: نتایج این اجلاس برای ملت پاکستان مشخص خواهد کرد که آیا کشور در حالت جنگ تمام عیار است یا خیر.

اپوزیسیون پاکستان نیز اعلام کرده مقابله با هند اولویت دارد و بعد از عادی شدن اوضاع به رقابت سیاسی ادامه خواهند داد.

بامداد امروز تعدادی از جنگنده های نیروی هوایی هند با نقض حریم هوایی پاکستان اقدام به بمباران اهدافی در داخل خاک پاکستان کردند.



سخنگوی ارتش پاکستان: در صورت آغاز جنگ، بمبئی و دهلی با خاک یکسان خواهد شد

سخنگوی ارتش پاکستان در یک کنفرانس خبری با اشاره به نقض حریم هوایی این کشور توسط هند گفت: در صورت آغاز جنگ، بمبئی و دهلی با خاک یکسان خواهد شد.

«آصف غفور» سخنگوی ارتش پاکستان در یک کنفرانس خبری با اشاره به نقض حریم هوایی این کشور توسط هند اظهار داشت: در صورت آغاز جنگ، بمبئی و دهلی با خاک یکسان خواهد شد.

وی افزود: نیروهای ارتش پاکستان با انواع سلاح سنگین از جمله تانک در مرز سیاچن مستقر و آماده حمله به کشمیر هستند.

به گفته غفور، موشک های پاکستان آماده شلیک به نقاط حساس کشمیر هستند و موشک‌های هسته‌ای پاکستان نیز بمبئی و دهلی پایتخت هند را هدف گرفته اند.

سخنگوی ارتش پاکستان افزود: در حال حاضر نیروهای اطلاعاتی و شبه نظامیان و به اصطلاح گروه تخریب دو کشور از مرزها عبور کرده و درگیری پراکنده ادامه دارد.

بامداد امروز تعدادی از جنگنده های نیروی هوایی هند با نقض حریم هوایی پاکستان اقدام به بمباران اهدافی در داخل خاک پاکستان کردند.
منبع: FARS NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: