۰

حمله دوباره مورینیو به پپ گواردیولا و منچسترسیتی!

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی و سابق منچستریونایتد، ابراز امیدواری کرد مقصد بعدی او در لیگ برتر جزیره نباشد.
کد خبر: ۱۸۰۷۴۴
۱۱:۱۸ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، دو تجربه اخیر مورینیو در لیگ برتر انگلیس، اخراج در اواسط فصل از تیم های چلسی و منچستریونایتد بوده و در حالیکه اخباری مبنی بر احتمال حضور او روی نیمکت تیم هایی چون رئال مادرید و اینتر شنیده شده است، خود وی نیز تصدیق کرد که در مسیر مربیگری نیاز به حال و هوای جدیدی دارد.

مورینیو گفت: "آیا به بازگشت به لیگ برتر و در دست گرفتن هدایت تیمی در انگلیس فکر می کنم؟ امیدوارم چنین اتفاقی رخ ندهد زیرا حس می کنم نیاز به تغییر در زمینه مربیگری دارم.

دو ال کلاسیکوی متوالی؟ بله هنوز هم علاقمند به تماشای دیدار بین رئال مادرید و بارسلونا بوده و با دقت این مسابقه را خواهم دید. زمانیکه شما در عرصه مربیگری فعالیت می کنید تمام تمرکز شما معطوف به لیگ خواهد بود و به لیگی که در آن کار مشغول هستید توجه می کنید. حالا من فرصت بیشتری برای تماشای آنچه پیرامونم می گذرد دارم و در حال حاضر نیز مشغول همین کار هستم.

من در فوتبال جاه طلبی های بزرگی می خواهم اما اولین نیاز من همدلی در ساختار تیم است. من می خواهم با افرادی که دوستشان دارم کار کنم. این شرایطی بود که من در اینتر داشتم و باشگاه هایی مثل اینتر نیز وجود دارند. در کل این بخش بسیار مهمی از ساختار یک باشگاه موفق است. این اولین بار است که من 18 ماه برنده عنوان در دوران مربیگری خود نشده ام اما در این بین برخی از مربیان هستند که به مدت 18 سال موفق به کسب هیچ دستاوردی نشدند.

آقای خاص در ادامه صحبت های خود علیرغم تعریف از تیم پپ گواردیولا، به انها طعنه زده و مدعی شد آنها از روش هایی خاص برای کسب موفقیت استفاده می کنند.

مورینیو گفت: منچسترسیتی از همه عوامل موفقیت در فوتبال شناخت داشته و از همه آنها برای کسب پیروزی و موفقیت استفاده می کند. در باشگاه منچسترسیتی ترکیبی از بازیکنان باتجربه و باهوش بازی می کنند و آنها راه کنترل جریان بازی را می دانند.

سیتی علاوه بر ارائه فوتبالی خوب، می داند کجا باید در زمین خطا کند و گاهی با دوره کردن داور باعث شود بازیکن حریف کارت بگیرد. بازیکنان این تیم توانایی مدیریت جزیئات کوچک مانند احاطه کردن داور در میدان و ایجاد شرایطی برای دادن کارت زرد به رقبا در زمان مناسب را دارند و از این حیث هیچ تیمی مانند سیتی نیست.


منبع: ورزش سه
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: