۰

باشگاه چلسی، کپا را تنبیه نمی کند

اونینگ استاندارد ادعا کرد مسئولان باشگاه چلسی قصد ندارند کپا آریسابالاگا، دروازه بان جوان تیم شان، را به دلیل حرکتی که در فینال جام اتحادیه مقابل منچسترسیتی انجام داد، تنبیه کنند.
کد خبر: ۱۸۰۷۰۲
۰۹:۰۱ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، چلسی شب گذشته در فینال جام اتحادیه مقابل منچسترسیتی نمایش خوبی داشت اما در نهایت در ضربات پنالتی مغلوب شد؛ هرچند همه چیز تحت تاثیر حرکت کپا قرار گرفت.

در دقایق پایانی وقت های اضافی بود که بعد از مصدومیت جزئی دروازه بان جوان چلسی، مائوریتسیو ساری قصد تعویض او را داشت اما کپا حاضر به خروج از زمین نشد و این مسئله جنجال زیادی ایجاد کرد.

هرچند ساری بعد از بازی اعلام کرد که این اتفاق حاصل سوتفاهم بوده و کپا قصد نافرمانی نداشته و به همین دلیل، تنبیهی برای او در نظر گرفته نخواهد شد.

اکنون اونینگ استاندارد ادعا  کرد که باشگاه چلسی هم قصد ندارد این دروازه بان اسپانیایی را تنبیه کند. چلسی چهارشنبه شب در دیداری حساس از لیگ برتر میزبان تاتنهام خواهد بود و به نظر می رسد مدیران آبی های لندن می خواهند هرچه زودتر به این غائله پایان بدهند.

امروز بازیکنان اصلی چلسی در دیدار مقابل سیتی از جمله کپا در سالن بدنسازی مجموعه تمرینی کوبهام حضور داشتند و سایر بازیکنان هم زیر نظر ساری تمرین کردند؛ به همین دلیل، تصویری از برخورد این دو منتشر نشد اما مطمئنا رفتار آنها در برخورد با هم، از این پس زیر ذره بین خواهد بود.



منبع: ورزش سه
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: