۰

هشدار رییس وزنه برداری به سلیمی و علی‌حسینی

رییس فدراسیون وزنه برداری به قهرمانان دسته فوق سنگین این رشته هشدار داد.
کد خبر: ۱۸۰۵۶۴
۱۶:۱۳ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، در حالی که همواره انتظارات از وزنه‌برداری ایران در دسته فوق‌سنگین بالا بوده و در سال‌های اخیر هم بهداد سلیمی و تا حدودی سعید علی‌حسینی مدال هایی را در رقابت های آسیایی و جهانی در این وزن برای ایران به دست آوردند، فعلا این دسته با یک بحران جدی مواجه شده است.

بهداد سلیمی که بعد از بازی‌های آسیایی 2018 تصمیم به خداحافظی گرفت، هنوز حاضر نشده با حضور در فدراسیون نامه بازنشستگی خود را امضا کند. از سوی دیگر سعید علی‌حسینی هم با وجود دعوت از سوی سرمربی تیم ملی در اردو حاضر نشده و کسی هم خبر موثقی از تصمیم او برای آینده ندارد.

علی مرادی، رییس فدراسیون وزنه برداری امروز به این بلاتکلیفی در سنگین وزن واکنش نشان داده و نوشته است: «تکلیف بهداد باید مشخص شود. ما به هیات استان مازندران دو بار نامه زده‌ایم تا بهداد وضعیتش را رسما بگوید؛ اما او هنوز رسما اعلام بازنشستگی نکرده است و ما هم بدون اجازه او نمی‌توانیم نامه مکتوب بازنشستگی را به فدراسیون جهانی ارائه کنیم. همچنین به علی‌حسینی هم گفتیم وضعیتش را مشخص کند و خودش باید در این باره تصمیم نهایی را بگیرد. متاسفانه ما دقیقا متوجه نشده‌ایم که علی‌حسینی در ایران است یا خارج از کشور. اما باید تکلیفش خیلی زود مشخص شود و اینکه کج‌دار و مریز حرکت کند، قابل قبول نیست. مقررات جدید فدراسیون جهانی بسیار سخت‌گیرانه شده و همه باید مقررات داخلی و بین‌المللی را رعایت کنند.»
منبع: TABNAK
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: