۰

تذکر شدید کمیته انضباطی به تیم فوتسال ملی حفاری و محرومیت سرپرست داماش

کمیته انضباطی رای های خود را در خصوص یک دیدار از رقابت‌های جام حدفی فوتبال، لیگ برتر فوتسال و لیگ برتر فوتبال بانوان اعلام کرد.
کد خبر: ۱۸۰۳۸۶
۱۴:۲۶ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، کمیته انضباطی رای های خود را در خصوص یک دیدار از رقابت‌های جام حدفی فوتبال، لیگ برتر فوتسال و لیگ برتر فوتبال بانوان اعلام کرد.

*لیگ برتر فوتسال:

دیدار تیم های ملی حفاری اهواز و سن ایچ ساوه برگزار و از سوی تماشاگران تیم ملی حفاری اهواز تخلفاتی مبنی بر اهانت تماشاگران این تیم به داوران، تیم مقابل ، بازیکنان و فحاشی رکیک و درگیری یکی از لیدرهای این تیم با سرپرست تیم میهمان  رخ داد. تیم ملی حفاری اهواز به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. کمیته انضباطی به تیم ملی حفاری اهواز تذکر داد که تکرار تخلفات در مسابقات از سوی تماشاگران، موجب اتخاذ تنبیهات شدیدتر و عندالزوم برگزاری مسابقات خانگی در شهر و استان دیگر خواهد شد.

*لیگ برتر فوتبال بانوان

تیم همیاری ارومیه به دلیل عدم رعایت آیین نامه مسابقات در مورد پوشش و البسه بازیکنان  به توبیخ کتبی محکوم شد.

*جام حذفی

دیدار دو تیم داماش گیلان و سایپا برگزار و از سوی تماشاگران تیم داماش گیلان تخلفاتی مبنی بر فحاشی به داور مسابقه که تکرار شد و حمله ور شدن دو نفر از لیدرهای تیم پس از اتمام مسابقه به سوی داوران رخ داد. تیم داماش گیلان به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

میثم محبوب، مدیر رسانه ای تیم داماش گیلان به دلیل تهدید داور به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

حسین حاجی پور، سرپرست تیم داماش گیلان به دلیل اهانت به داور مسابقه به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محروم است و باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
منبع: FARS NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: