۰

بررسی اوضاع حقوق بشر بحرین در پارلمان اروپا

نشستی با عنوان «۸ سال سرکوب در بحرین» و با هدف بررسی اوضاع حقوق بشر در بحرین فردا در مقر پارلمان اروپا در لوکزامبورگ برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۸۰۲۰۱
۱۶:۲۳ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، نشستی با عنوان «۸ سال سرکوب در بحرین» و با هدف بررسی اوضاع حقوق بشر در بحرین فردا در مقر پارلمان اروپا در لوکزامبورگ برگزار می‌شود.

این نشست به همت مرکز اروپایی حقوق بشر و با همکاری تعدادی از سازمان‌ها و نهادهای حقوقی برگزار می‌شود و بررسی وضعیت کنونی حقوق بشر در بحرین، اوضاع مدافعین حقوق بشر و نقض سیستماتیک حقوق انسانی در این کشور از محورهای این نشست است.

در این نشست همچنین، نقش و موضع اتحادیه اروپا نسبت به بحران بحرین طی سال‌های گذشته و امکان اتخاذ اقدامات سازنده برای بهبود وضعیت حقوق بشر در بحرین مورد بررسی قرار می‌گیرد.

در همین راستا، ۳ نهاد حقوق بشری بین‌المللی، حضور گسترده در اعتصاب فردا مقابل پارلمان اروپا در لوکزامبورگ به منظور درخواست از حکومت بحرین برای آزادی تمامی مدافعان حقوق بشر و در رأس آن‌ها «عبد الهادی خواجه» را خواستار شدند.

این اعتصاب ساعت ۲ بعدازظهر فردا(دوم اسفندماه) و با سازماندهی سازمان حقوقی «فرانت لاین دیفندرز»، فدراسیون بین‌المللی حقوق بشر و مرکز اروپایی حقوق بشر برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: