۰

کاهش نرخ جمعیت در کشور خطرناک است

آیت الله سبحانی گفت:هرچه در جهت تقویت نیرو و قدرت نظامی کشور کوشش کنید تا دشمن شما را دست کم نگیرد و بترسد در واقع به قرآن عمل کرده اید.
کد خبر: ۱۸۰۰۵۱
۱۵:۰۲ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، مرجع تقلید شیعیان شامگاه دوشنبه در دیدار سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد بر تقویت در عرصه نظامی تأکید کرد و افزود: باید در این راستا تلاش کنید.

او گفت: در تجهیز خود و مقابله با دشمن باید به آیات قران کریم توجه کنید که بر اساس بخشی از این آیات هرچه که در توان دارید برای تقویت نظامی کشور به کار ببرید و در این جهت از هیچ تلاشی دریغ نورزید.

آیت الله سبحانی با بیان اینکه باید آنقدر خود را تقویت کنید که ترس و رعب در دل دشمنان ایجاد نمایید ابراز داشت: دشمن اگر همین روحیه مقتدرانه را از نیروهای مسلح ما ببینند نظرشان در مورد کشور ما تغییر می کند.

او با تأکید بر حفظ وحدت و انسجام بین نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: شما مسؤلیت مهمی بر عهده دارید و بدانید هرچه در جهت تقویت نیرو و قدرت نظامی کشور کوشش کنید تا دشمن شما را دست کم نگیرد و بترسد در واقع به قرآن عمل کرده اید.

مرجع تقلید شیعیان در ادامه به موضوع تک فرزندی اشاره کرد و آن را فرهنگ غلطی دانست و افزود: کاهش نرخ جمعیت در کشور خطرناک است و باید در نیروهای مسلح برای مقابله با فرهنگ تک فرزندی تلاش شود تا همیشه نسل کشورمان نسل جوان باشد چرا که جمعیت جوان یکی از ابزارهای قدرت کشورها است.

او با اشاره به حادثه تروریستی اخیر در زاهدان گفت:مسؤلین و فرماندهان نیروهای مسلح کشورمان باید مراقبت های امنیتی را در انتقال نیروها در نظر بگیرند تا شاهد حوادث این چنینی و شهادت هموطنانمان نباشیم.

آمادگی نیروهای مسلح در ساخت ابزار پیشرفته صنعت خودروسازی

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشور هم در این دیدار به ارائه گزارشی از فعالیت های این ستاد پرداخت و با بیان اینکه دشمن از انقلاب اسلامی ضربه خورده است اظهار کرد: با تقویت کشور و بازدارندگی، تهدیدها نسبت به ایران کاهش یافته اما تهدیدات امنیتی و جاسوسی شدت گرفته است.

او با اشاره به حادثه تروریستی در استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: یک عامل انتحاری با خودروی بمب گذاری شده، خودش را در کنار اتوبوس حامل پاسداران منفجر کرد، با دولت پاکستان مذاکره کردیم تا دیگر شاهد چنین حوادثی نباشیم.

سرلشکر باقری با بیان اینکه کمک به سازندگی کشور از جمله وظایف نیروهای مسلح است افزود: نیروهای مسلح آمادگی دارند که در زمینه ساخت ابزار پیشرفته صنعت خودروسازی و صنعت نفت کمک کند.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: