۰

بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان ایران تهدید شد!

گلایه ملی پوش فوتسال بانوان از پرداخت نشدن پاداش های این تیم با تهدید از سوی سرپرست کمیته فوتسال همراه شد!
کد خبر: ۱۸۰۰۳۶
۱۴:۱۶ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، تیم ملی فوتسال بانوان فروردین ماه سال جاری در رقابت‌های قهرمانی آسیا برای بار دوم موفق شد بر بام قاره کهن بایستد. حدود ۱۰ ماه از قهرمانی ملی‌پوشان در آسیا می‌گذرد و بازیکنان همچنان در انتظار پاداش‌های خود هستند. در این مدت تاج، رئیس فدراسیون و صوفی زاده، نایب رئیس بانوان فدراسیون خبر از پرداخت پاداش ملی پوشان داده اند که تا به امروز این امر محقق نشده است.

لیلا صوفی زاده در آخرین مصاحبه خود اعلام کرده بود تا پایان سال پاداش ملی پوشان پرداخت خواهد شد. حال فرزانه توسلی،  گلر تیم ملی در مصاحبه با خبرنگار مهر از وعده های عملی نشده مسئولان گلایه کرد که این گلایه با واکنش سرپرست کمیته فوتسال همراه بود.

فرزانه توسلی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه «در صحبت ها گفتید اگر تا پایان سال پاداش ها پرداخت نشود بازیکنان تصمیم دیگری خواهند گرفت. یعنی ممکن است بازیکنان تصمیم به ترک تیم ملی بگیرند؟» گفت: تمام بازیکنان دوست دارند برای تیم ملی بازی کنند. اگر غیر از این بود هیچ یک با توجه به شرایط موجود در تیم نمی ماندند چرا که نامهربانی‌های بسیاری دیده‌ایم اما به خاطر علاقه و عشق ماندیم و حتی خودمان را با تیم مردان مقایسه نکردیم. باید حق بدهید که دلسرد و ناراحت شویم. نمی‌دانیم قرار است چه اتفاقی رخ بدهد. نمی دانم به اردو بروم یا نروم چون این رفتار توهین و بی احترامی به شخصیت ملی پوشان است.

داوود پرهیزکار بعد از این اظهار نظر با سایت فدراسیون فوتبال گفتگو کرد و غیرمستقیم پاسخ اظهارات بازیکن تیم ملی فوتبال را داد. وی در این مورد گفت: دعوت از یک بازیکن به تیم ملی و انتخاب کادر فنی به عنوان سرمربی یا مربی برای هر فردی یک افتخار است و معتقدم پوشیدن پیراهن مقدس تیم ملی و مربیگری در این عرصه موقعیتی است که هر فردی آرزوی آن را دارد.

سرپرست کمیته فوتسال ادامه داد: اگر فردی در راستای اهداف تیم ملی فوتسال چه به عنوان بازیکن و چه در بحث کادر فنی نمی تواند ما را همراهی کند بدون شک راهی برای آن خواهیم یافت و نفراتی که علاقه به موفقیت تیم ملی فوتسال داشته باشند را به اردوی تدارکاتی دعوت خواهیم کرد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: ظرفیت های فوتسال کشور در حوزه آقایان و بانوان آنقدر وسیع است که تیم های ملی فوتسال وابسته به اشخاص نخواهد نبود. ما هدفمان ایجاد بهترین شرایط برای تیم ملی فوتسال بانوان بوده و از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نمی کنیم. در این میان انتظار داریم که تمامی نفرات ما را در این زمینه کمک کنند و اگر نمی توانند بدون شک کمیته فوتسال دنبال راه چاره خواهد بود.

سرپرست کمیته فوتسال بدون اینکه نامی از توسلی ببرد او و بازیکنانی که چنین دیدگاهی دارند را تهدید کرده است در صورت اصرار بر مواضعی که دارند از تیم ملی کنار خواهند گذاشت و نفرات جدیدی را به اردو دعوت می کنند.
منبع: MEHR NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: