۰
پاتوسی مشکلی برای بازی ندارد؛

توضیحات معاون باشگاه استقلال در مورد قرارداد بازیکن آفریقایی

معاون ورزشی باشگاه استقلال با اشاره به روندی که در مورد قرارداد بازیکن جدید آبی‌ها طی شده است گفت: آیاندا پاتوسی برای همراهی استقلال در لیگ برتر و آسیا هیچ گونه منع قانونی ندارد.
کد خبر: ۱۸۰۰۳۰
۱۴:۰۱ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، یکی از آخرین خریدهای زمستانی آبی پوشان هافبکی از افریقای جنوبی به اسم «آیاندا پاتوسی» بود. بازیکنی که قراردادش به سختی در فدراسیون فوتبال ایران ثبت شد و هنوز برای آبی پوشان به میدان نرفته است.

علی خطیر معاون ورزشی استقلال در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت این بازیکن اظهار داشت: به ضرس قاطع می گویم پاتوسی کوچکترین مشکلی برای همراهی استقلال در ایران و آسیا ندارد. قرارداد او به گونه‌ای است که مو لای درز آن نمی رود هیچ خساراتی برای باشگاه استقلال نخواهد داشت.

معاون ورزشی آبی پوشان اضافه کرد: ماده ۲-۸ بخش ۳ قوانین نقل و انتقالات فیفا بین تصریح می کند باشگاه مقصد (استقلال) باید تا آخرین روز از زمان ممکن در نقل و انتقالات درخواست صدور ITC را به فدراسیون فوتبال مبدا ارسال کند. کاری که باشگاه استقلال آن را انجام داد.

وی افزود: ما درخواست خود را زمانی ارسال کردیم که هنوز پنجره نقل و انتقالات بسته نشده بود که اگر اینطور بود اصلا درخواست ما رد می شد. فدراسیون فوتبال افریقای جنوبی هم درخواست ما را تایید و ITC پاتوسی را ارسال کرد. حال اگر ITC بعد از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات صادر شده و به فدراسیون فوتبال ما رسیده باشد هیچ مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

خطیر در ادامه گفتگوش با خبرنگار مهر تاکید کرد: آیاندا پاتوسی کاملا به صورت قانونی و در چارچوب قوانین بین الملل نقل و انتقالات فیفا با استقلال قرارداد بسته و طبق همین قوانین برای استقلال در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بازی خواهد کرد.
منبع: MEHR NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: