۰

شکایت از واکنش ضعیف پلیس انگلیس برای مواجه با اسلام هراسی

یک تاکسی دار مسلمان که برخورد نژادپرستانه یکی از طرفداران تیم روتردام در خارج از استادیوم نیویورک را گزارش داده می گوید که نیروهای پلیس عکس العمل بسیار ضعیفی در این باره دارند.
کد خبر: ۱۷۹۹۲۵
۱۵:۳۷ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، یک راننده تاکسی مسلمان که روز گذشته در خارج از استادیوم نیویورک در روتردام انگلستان مورد اهانت نژادپرستانه قرار گرفته، می گوید که از عکس العمل کند پلیس در این رابطه شکایت دارد.

ناصر رئوف از اهالی شفیلد می گوید که یکی طرفداران تیم روتردام پس از تماشای بازی در روز شنبه خارج از ورزشگاه زمانی که سعی داشته وارد تاکسی او شود، به او اهانت کرده است.

این راننده تاکسی که یکی از نمایندگان اتحادیه تاکسی داران می باشد برخورد نژادپرستانه را بعد ازظهر شنبه به پلیس گزارش داده و با توجه به اینکه جرایم نفرت محور بایستی اولویت اول پلیس باشند انتظار داشته پلیس واکنشی نشان دهد ولی هیچ جوابی دریافت نکرده است.

وی گفت: او اهانت های زیادی به من کرد و گفت که جنگ باید آغاز شود و انگلستان نیز نیاز به یک نفر مثل ترامپ دارد! من چه کاری از دستم برمی آمد؟ نمی خواستم درگیری فیزیکی انجام دهم! من از این راه خرج خانواده ام را می دهم!

رئوف افزود: من این حرف ها را همیشه می شنوم اما پلیس جنوب یورک شایر هیچ عکس العملی نشان نمی دهد، شاید چند روز دیگر یک تماس بگیرند اما مجرم را شناسایی نخواهند کرد.

این تاکسی دار مسلمان گفت که سعی داشته فرد نژادپرست و دوستانش را سوار نکند اما آن ها به زور سوار تاکسی او شده اند.

منبع: HAWZAH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: