۰

دیدار سردار باقری با آیت الله العظمی صافی گلپایگانی

آیت الله العظمی صافی گلپایگانی گفت: حضور مردم در صحنه موجب دلگرمی نیروهای مسلح ما بوده و باید مسئولین این حضور مردم را مغتنم شمرده و بیش از پیش به وظیفه خودشان در انجام خدمت به مردم عمل نمایند.
کد خبر: ۱۷۹۹۱۳
۱۵:۲۰ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، آیت الله العظمی صافی گلپایگانی گفت: حضور مردم در صحنه موجب دلگرمی نیروهای مسلح ما بوده و باید مسئولین این حضور مردم را مغتنم شمرده و بیش از پیش به وظیفه خودشان در انجام خدمت به مردم عمل نمایند.

مرجع تقلید شیعیان در دیدار سردار باقری، شهادت تعدادی از رزمندگان اسلام و پاسداران جان برکف در حادثه تروریستی زاهدان را به خانواده‌های آنان و ملت شریف ایران تسلیت گفته و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت کرد.

او با ابراز خرسندی از گزارش ارائه شده، از فعالیت‌ها و جانفشانی‌های نیروهای مسلح کشور تقدیر و تشکر نموده و افزود: خدمات بزرگی که شما برای عزت و سربلندی کشور اسلامی انجام می‌دهید موجب افتخار و دلگرمی مردم شریف ایران می‌باشد.

آیت الله صافی گلپایگانی، خاطرنشان کرد: اقتدار نیروهای مسلح، اقتدار اسلام و عزت مملکت و نظام است و مردم همواره قدردان همه‌ آنچه نیروهای مسلح برای دفاع از مرزها و کشور اسلامی انجام می‌دهند هستند.

او با اشاره تدابیر دفاعی کشور که تحت فرماندهی کل قوا صورت می‌گیرد، ادامه داد:‌ خدمات بزرگی که همکاران شما در همه‌ی عرصه‌های دفاعی کشور انجام می‌دهند و خود را سرباز آقا امام زمان ارواحنا له الفداء می‌دانند، موجب رُعب، وحشت و سرافکندگی دشمنان اسلام و کشور شده است.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به قدرت ایمان در پیشبرد اهداف دفاعی جمهوری اسلامی اظهار داشت: مهمترین عامل برتری سپاهیان اسلام، نیروی ایمان و معنویت بالای آنهاست و قدرت روحی رزمندگان اسلام بالاترین سلاح آنهاست.

او در بخش دیگری از سخنان خود به اوضاع نامطلوب اقتصادی مردم اشاره کرد و افزود: امروز با اینکه اوضاع اقتصادی مردم ما خوب نیست ولیکن این مردم شریف، همیشه در صحنه هستند. حضور مردم در صحنه موجب دلگرمی نیروهای مسلح ما بوده و باید مسئولین این حضور مردم را مغتنم شمرده و ببیش از پیش به وظیفه خودشان در انجام خدمت به مردم عمل نمایند.

آیت الله صافی گلپایگانی در پایان سخنان خود ابراز داشت:‌ من همیشه برای سربلندی کشور عزیزمان و عزت مسلمانان دعا می کنم و قدردان همه کسانی هستم که به این مملکت با اخلاص و نیت پاک خدمت می‌نمایند.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: