۰

وقوع ۲ قتل کمتر از ۲۴ ساعت به خاطر موبایل

رئیس کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس از وقوع یک فقره قتل در شرق تهران خبر داد.
کد خبر: ۱۷۸۷۴۲
۱۵:۰۲ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، رأس ساعت 9 صبح روز شنبه 13 بهمن 97، مسئولان بیمارستان الغدیر تهران در تماس با مأموران پلیس از انتقال جسد خونین پسر جوانی توسط پدر و مادرش به بیمارستان خبر دادند.

به دنبال این تماس، به سرعت تیمی از مأموران عملیات کلانتری برای تحقیقات ابتدایی وارد عمل شدند و در مراحل ابتدایی مشخص شد که پسر جوان از ناحیه پهلو و ساعد دست چپ، هدف ضربات مهلک چاقو قرار گرفته است.

در ادامه مشخص شد مقتول (22 ساله) پیش از رسیدن به بیمارستان به دلیل شدت خونریزی و ضربات چاقو، داخل خودروی پراید پدرش به کام مرگ فرو رفته بود که اولیای‌دم تحت بازجویی قرار گرفتند.

در ابتدا، پدر خانواده مورد تحقیق قرار گرفت که ادعا کرد پسرش توسط افراد ناشناس هدف ضربات چاقو قرار گرفته اما تناقض‌گویی‌های وی کافی بود تا در بازجویی‌های فنی لب به بازگویی حقیقت گشاید.

پدر مقتول در تشریح این اتفاق گفت: ساعت هفت صبح دو پسرم به خاطر گوشی موبایل با هم درگیر شدند که در این صحنه یکی از پسرانم با چاقو برادرش را هدف قرار داد و وقتی متوجه خونریزی پسرم از ناحیه پهلو و دستش شدم، به سرعت او را سوار بر خودرو به همراه همسرم به بیمارستان منتقل کردیم که پیش از رسیدن به اورژانس، فوت کرد.

سرهنگ منصور حشمتیان؛ رئیس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس با اعلام این خبر گفت: با ثبت این موضوعات در پرونده و مراجعه مأموران به محل وقوع قتل، مشخص شد متهم متواری شده که با هماهنگی با بازپرس کشیک قتل پایتخت، پرونده برای دستگیری قاتل و اقدامات تکمیلی دیگر در اختیار اداره دهم آگاهی پایتخت قرار گرفت و جسد نیز برای تعیین علت اصلی فوت به پزشکی قانونی منتقل شد.

به گزارش تسنیم؛ بعدازظهر جمعه مورخ 12 بهمن نیز دو پسرخاله به خاطر 60 هزار تومان پول حاصل از فروش یک گوشی در یک مرکز تجاری در شمال تهران با یکدیگر درگیر شده و یکی از آنها طی درگیری با ضربات چاقو کشته شد.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: