۰

فرایند شناسایی و جذب طلاب استعداد برتر جامعه‌الزهرا(س) تشریح شد

اسماعیلی از انجام فرایند مراحل مصاحبه علمی تخصصی از ۵۲۰ نفر از طلاب جاری جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در راستای شناسایی و جذب طلاب استعداد برتر این مجموعه خبر داد.
کد خبر: ۱۷۷۹۲۸
۰۹:۱۸ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، خانم منیر اسماعیلی با اشاره به آغاز فعالیت‌های اداره امور نخبگان و استعدادهای برتر جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها از سال جاری، گفت: امسال طرح شناسایی و جذب طلاب استعداد برتر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام درعرصه آموزش اجرا شد.

رییس اداره امور نخبگان و استعدادهای برتر جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها اظهار داشت: فرایند شناسایی استعدادهای برتر از مهرماه سال جاری آغاز شد و حدود ۵۲۰ نفر از طلاب جاری سطوح مختلف تحصیلی یک تا چهار جهت تشکیل پرونده اقدام کردند.

اسماعیلی افزود: ارزیابی اولیه متقاضیان پس از اعلام فراخوان آغاز شد و پس از بررسی‌های به عمل آمده، متقاضیان در سه مرحله  به مصاحبه علمی دعوت شدند.

وی ادامه داد: در مرحله اول، مصاحبه علمی تخصصی طلاب ساکن قم از ۳ تا ۲۰ آذر انجام شد که از میان آنان، حدود ۲۰۰ نفر به مرحله دوم مصاحبه راه یافتند.

اسماعیلی یادآور شد: در مرحله دوم، مصاحبه علمی تخصصی ۵۰ نفر از طلاب غیرحضوری شهرستان های کشور با ارائه تسهیلاتی از جمله کمک هزینه ایاب و ذهاب و اسکان در خوابگاه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در هفته سوم دی ماه انجام شد.

رییس اداره امور نخبگان و استعدادهای برتر گفت: مرحله سوم مصاحبه علمی تخصصی از ۶ بهمن آغاز شد و تا ۲۰ بهمن سال جاری ادامه دارد و پذیرفته‌شدگان مرحله اول و طلاب سطح سه و چهار مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

وی تصریح کرد: جهت تسهیل طلاب استعدادهای برتر در انجام امور اداری، سامانه نخبگان به نشانی http://nokhbegan.jz.ac.ir با همکاری دفتر فناوری و اطلاعات در سایت جامعه‌الزهرا علیهاالسلام راه‌اندازی شده است.

رییس اداره امور نخبگان و استعدادهای برتر بیان داشت: پس از شناسایی طلاب  استعداد برتر، بحث حمایت‌ها و ارتقای علمی اخلاقی  در دستور کار قرار دارد.

اسماعیلی عنوان کرد: امسال، جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها برای نخستین بار، فرایند شناسایی طلاب واستعداد برتر را در دستور کار قرار داده و طلاب فعال و مستعد در عرصه آموزش پذیرش می‌شوند و به فضل خداوند متعال در سال‌ آینده، فرایند شناسایی طلاب استعداد برتر بین‌الملل در عرصه آموزش و دیگر طلاب در عرصه‌های پژوهش، تبلیغ و فرهنگی اجرا می‌شود.

وی در پایان از همکاری دلسوزانه مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه‌های علمیه و مدیران و مسئولان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام قدردانی کرد و افزود: تلاش مضاعف همکاران مجموعه اداره امور نخبگان باعث پیشرفت روند مصاحبه استعدادهای برتر شد که در نتیجه، طلاب استعداد برتر در سال جاری از حمایت های مادی و معنوی بهره‌مند می‌شوند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر همه روزه از ساعت ۷  الی۱۴ با شماره تلفن‌های ۳۲۱۱۲۵۶۰، ۳۲۱۱۲۴۹۰  تماس بگیرید.
منبع: HAWZAH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: