۰

هشدار درباره احتمال حمله اسرائیل به مواضع حشدالشعبی

منابع نزدیک به دولت عراق اعلام کردند آمریکا درباره احتمال حمله رژیم صهیونیستی به مواضع حشدالشعبی هشدار داده و به صورت ضمنی از آن حمایت کرده است.
کد خبر: ۱۷۷۷۱۹
۱۱:۱۱ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، شبکه تلویزیونی الجزیره اعلام کرد منابع عراقی نزدیک به دولت این کشور اعلام کردند سفارت آمریکا در بغداد هشدار‌هایی را به مقامات دولتی عراق داده است که رژیم صهیونیستی ممکن است حملات هوایی به خاک عراق اجرا کند.

به گفته این منابع، سفارت آمریکا تأکید کرده است این حملات، کارگاه‌های تولید سلاح متعلق به حشدالشعبی عراق را هدف قرار خواهد داد. از این کارگاه‌ها برای تولید و توسعه موشک‌های میان‌برد و دوربرد استفاده می‌شود.

بنا بر اعلام الجزیره، این منابع تأکید کردند سفارت آمریکا گفته است رژیم صهیونیستی اعتقاد دارد هدف از توسعه این موشک‌ها، انتقال آن برای حزب‌الله لبنان، با قاچاق این موشک‌ها از خاک سوریه است.

به گفته این منابع، آمریکایی‌ها به طرف عراقی خبر دادند برای جلوگیری یا ایجاد مانع در اجرای حمله رژیم صهیونیستی به مواضع نیرو‌های بسیج مردمی در عراق تلاش می‌کنند. در عبن حال، آمریکایی‌ها تأکید کرده‌اند اگر رژیم صهیونیستی چنین حملات هوایی به عراق داشته باشد، واشنگتن آن را برای «دفاع از اسرائیل» و قابل توجیه می‌داند.

این منابع تأکید کردند طرف عراقی درباره عواقب چنین حمله‌ای ابراز نگرانی کرده و درباره پیامد‌های آن بر اوضاع عراق هشدار داده است.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: