۰

آغاز پذیرش حوزه علمیه اصفهان از ۲۰ بهمن ماه

حجت الاسلام جلالی با بیان اینکه پذیرش حوزه علمیه اصفهان از ۲۰ بهمن ماه به صورت سراسری آغاز می شود گفت: لازم است مسئولین آموزش مدارس علمیه در این زمینه اطلاع رسانی و تبلیغ دقیق، هدفدار و موثر انجام دهند.
کد خبر: ۱۷۷۱۲۷
۱۲:۱۵ - ۲۹ دی ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، حجت الاسلام جلالی با بیان اینکه پذیرش حوزه علمیه اصفهان از ۲۰ بهمن ماه به صورت سراسری آغاز می شود گفت: لازم است مسئولین آموزش مدارس علمیه در این زمینه اطلاع رسانی و تبلیغ دقیق، هدفدار و موثر انجام دهند.

حجت الاسلام محسن جلالی، صبح امروز در هم اندیشی معاونین آموزش مدارس علمیه حوزه اصفهان با تسلیت ایام  شهادت حضرت زهرا(س)  اظهار کرد:  تقارن ایام  آغاز نیمسال دوم تحصیلی با آستانه ایام الله دهه فجر و چهل سالگی انقلاب، توجه و تمرکز بیشتر مسئولین و معاونین را می طلبد.

وی با بیان اینکه در ایام الله فجر شایسته است که  دستاوردهای  انقلاب برای طلاب  در همه عرصه ها خاصه در عرصه حوزه های علمیه بیان شود، گفت: حوزه های علمیه  و مدارس علمیه باید در زمینه بیان و تبیین  دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته باید پیشگام باشند .

معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه اصفهان در ادامه تصریح کرد: برنامه تحصیلی آموزشی حوزه علمیه  با عنایت رهبر معظم انقلاب تنظیم شده است، قراردادن آثار شهید مطهری به عنوان دروس اصلی  و کوتاه شدن  زمان تحصیل در سطح مقدماتی، قراردادن دروس جدید حلقات شهید صدر و دروس تمهیدیه از جمله شاخصه های  برنامه جدید است.

وی افزود:  گنجانده شدن درس دفاع مقدس و درس انقلاب اسلامی در برنامه درسی طلاب از دیگر اقدامات انجام شده است.

حجت الاسلام جلالی تذکر داد: پذیرش  سال تحصیلی جدید حوزه  علمیه اصفهان از 20 بهمن ماه  شروع خواهد شد و لازم است  مسئولین آموزش مدارس علمیه  در این زمینه اطلاع رسانی و تبلیغ دقیق، هدفدار و موثر انجام دهند.

گفتنی است، در ادامه این نشست، در باره مسائل اجرایی مدارس بحث و گفت وگو شد.

منبع: HAWZAH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: