۰

دردسر نماینده سراوان برای مجری تلویزیون

«علی ضیاء» به دلیل سخنان حجت الاسلام زائری در برنامه شب یلدا و گفت‌وگوی این مجری با محمد دادکان به مجلس شورای اسلامی احضار شد.
کد خبر: ۱۷۶۳۷۰
۱۵:۴۱ - ۱۷ دی ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، «علی ضیا» مجری برنامه تلویزیونی «فرمول یک» که به مناسبت یلدا ۲ ویژه برنامه روی آنتن برد و در این برنامه‌ها میزبان حجت الاسلام زائری و محمد دادکان رئیس اسبق فدراسیون فوتبال بود، به دلیل اظهارات آنها در این برنامه از سوی نمایندگان مجلس فراخوانده شد.

   بنا بر این گزارش، این مجری روز گذشته -یکشنبه ۱۶ دی ماه- به دلیل اظهارات دادکان و امروز -دوشنبه ۱۷ دی ماه- به دلیل اظهارات زائری پاسخگوی نمایندگان مجلس بود.

  زائری در این برنامه ضمن گلایه از نمایندگان مجلس و به ویژه عملکرد نماینده سراوان گفته بود: شرم بر این مجلس، شرم بر این مسئولین، شرم بر کسانی که به جای درد مردم مسئله شان این است که فیلم را چه کسی گرفته است و برویم پدر او را دربیاوریم! من به عنوان یک آخوند شما به عنوان یک مجری همه ما باید به خودمان بگوییم کجا داریم می‌رویم و چه بلایی قرار است سر بچه‌هایمان بیاید.

دادکان نیز در برنامه نسبت به عملکرد دولت و انتخاب‌های ضعیف آنها در حوزه‌های مختلف گلایه کرده بود.

صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک نیز پیش از این ضمن تماس تلفنی با علی عسکری ریاست سازمان صداو سیما گلایه‌هایی نسبت به این برنامه کرده بود.

منبع: MASHREGH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: