۰

تحرکات خطرناک تحریر الشام در سوریه

منابع سوری از درگیری شدید تروریستها با یکدیگر در ادلب و حومه حلب و تحرکات خطرناک تروریستهای جبهه النصره برای تسلط بر شمال سوریه خبر دادند.
کد خبر: ۱۷۶۲۸۱
۱۴:۱۶ - ۱۶ دی ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، منابع سوری از درگیری های شدید میان تروریستهای تحریر الشام یا همان جبهه النصره با گروههای دیگر از جمله گروههای موسوم به کتائب الثوار الشام، بیارق الشام در اطراف شهر الاتارب در حومه حلب خبر دادند.

این منابع بیان کردند: تروریستهای هیئت تحریر الشام از چهار محور برای سیطره بر الاتارب پس از شکست دور اول گفتگو میان طرفین تلاش کردند. در حالی که تروریستهای تحریر الشام خواهان ورود به شهر هستند در این میان ساکنان شهر الاتارب مخالف ورود آنها هستند.

این درحالی است که برخی منابع سوری اعلام کردند که تحریر الشام، شهر الاتارب را به محاصره خود درآورده است و این پس از سیطره بر کوه راهبردی سمعان آخرین مرکز وابسته به نور الدین زنگی است.

در شهر الاتارب از طریق بلندگو دعوت به جنگ با تحریر الشام که در پشت دروازه های شهر هستند، می شود.

حمله جبهه النصره به نیروهای وابسته به ترکیه و آنکارا فقط تماشاگر است

منابع وابسته به مخالفان سوری از عدم حرکت جدی ترکیه در قبال تحرکات تحریر الشام ضد گروههای وابسته به آنکارا خبر دادند.

از سوی دیگر درگیری های شدیدی میان تحریر الشام و گروههای تحت لوای گروه موسوم به الوطنیه للتحریر در شمال ادلب جریان دارد که شمال غربی حومه حلب نیز این درگیری ها کشیده شده است و تحریر الشام به نیروهای وابسته به شاخه زیتون مورد حمایت ترکیه که اولین درگیری محسوب می شود، حمله کردند.

منابع وابسته به گروه موسوم به ارتش آزاد سوریه اعلام کردند که تحریر الشام به دنبال سیطره بر ادلب است.

این در حالی است که تروریستهای تحریر الشام وارد روستاها و شهرک های حومه شهر معره النعمان در جنوب ادلب شدند. این تروریستها به شهرک های تلمنس، الغذفه، جرجناز  و الحراکی در شرق معره النعمان مسلط شده اند.
منبع: MEHR NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: