۰

۳۱ تن از سران مفاسد اقتصادی شناسایی شدند

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: 31 تن از سران مفاسد اقتصادی که با فساد و رانت خواری ثروت کشور را غارت کردند، شناسایی شدند و درخواست داریم در ملع عام و در میدان آزادی اعدام شوند.
کد خبر: ۱۷۶۱۵۵
۰۹:۱۲ - ۱۵ دی ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: 31 تن از سران مفاسد اقتصادی که با فساد و رانت خواری ثروت کشور را غارت کردند، شناسایی شدند و درخواست داریم در ملع عام و در میدان آزادی اعدام شوند.
 
 امیر خجسته روز جمعه در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهر همدان با بیان اینکه مسئولان باید در رابطه با مبارزه با مفاسد اقتصادی ورود کنند عنوان کرد: عده ای غارتگر، بر روی ثروت کشور دست گذاشته اند و مال مردم را به تاراج می برند.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی افزود: گلوگاه قاچاق بسته شده است و اکنون هیچگونه قاچاقی وارد کشور نمی شود.

وی با اشاره به اینکه ورود قاچاق موجب ضربه به تولید ملی می شود، ادامه داد: ما باید با برنامه ریزی مدون تولید داخلی را افزایش دهیم چرا که تولید ملی تنها راه و گره گشای مشکل اقتصادی کشور است.

خجسته تاکید کرد: باید با جدیت با سران مفاسد اقتصادی همچون سلطان شکر، سلطان گوشت و دیگر کالاها برخورد شود.

وی با تاکید بر اعدام مفاسد اقتصادی در ملع عام گفت: اعدام چهار تن از آنها قطعی شده است و حکم اعدام ما بقی آن ها نیز باید صادر شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در خانه ملت ادامه داد: به کسی که فساد مالی دارد نباید رحم کرد چراکه در صورت سکوت و چشم پوشی، به مردم خیانت کرده ایم.

وی افزود: با هماهنگی رییس قوه قضاییه آمادگی داریم تا با در اختیار گرفتن 2 شعبه، در فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی حکم مفاسد اقتصادی را اجرا کنیم.

خجسته گفت: از تهدید و تخریب مفسد اقتصادی نمی ترسیم و آبروی خود را برای اجرای احکام آنها می گذاریم.

وی تاکید کرد: سکوت مسئولان نشان از باز شدن جیب و بسته شدن دهانشان می دهد؛ باید در برابر هر کس که حق مردم را ضایع می کند بایستیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: یکهزار و 128 کانتینر قاچاق وارد کشور شده که با ورود مجلس شخصی که عامل آن بود شناسایی و دستگیر شد و حالا در زندان به سر می برد.

وی اضافه کرد: باید در برابر مسئولانی که نتوانند اقتصاد کشور را کنترل کنند، بایستیم.

خجسته با اشاره به اینکه باید با یک عزم ملی ریشه های فساد را نابود کنیم ادامه داد: هر کسی که در جهت منافع مردم گام بردارد ما حمایتش می کنیم.

وی تاکید کرد: قیمت دلار به کانال 100 هزار ریال وارد شده اما هنوز قیمت اجناس و کالاها کاهش نیافته است.

رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی افزود: ما زیر تحریم هستیم اما در شرایط بحرانی، جنگ هشت ساله را مدیریت کردیم و حالا جنگ اقتصادی را نیز باید مدیریت کنیم.

به گفته وی افزایش 20 درصدی حقوق قابل قبول نیست و باید متناسب با تورم حقوق کارکنان افزایش یابد.

خجسته عنوان کرد: مردم حاشیه شهر با یارانه 450 هزار ریالی زندگی می کنند و باید فکر معیشت آن ها باشیم.

به اعتقاد وی بودجه پیشنهادی دولت برای سال آتی معیشت مردم را تامین نمی کند اما می توان با جلوگیری از فرار مالیاتی آقازاده ها، پرداخت عوارض و جلوگیری از سفرهای خارجی مسئولان، منبعی برای تامین بودجه فراهم کرد.

خجسته افزود: ما به اندازه کل قاره اروپا منابع و ثروت داریم و باید با استفاده از این ثروت نیاز و معیشت ملت را تامین کنیم.

وی تاکید کرد: حاکمیت اگر نمی تواند اقتصاد مردم را کنترل کند مدیریت را به مردم بسپارد که مردم می دانند چگونه اقتصاد را مدیریت کنند.

خجسته با اشاره به اینکه مسئولان، دولت و مجلس باید حق مردم را ادا کنند اظهار داشت: مردم ما همواره در شرایط سختی همچون دوران دفاع مقدس در صحنه حضور داشتند و این همه مشکلات اقتصادی حق آن ها نیست.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خروج داعش از منطقه را موفقیت بی نظیری برای انقلاب اسلامی و مسلمانان منطقه و سیلی محکمی به آمریکا و رژیم صیهونیستی دانست.
منبع: IRNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: